اجرای یک کنسرت دیگر توسط خواننده پاپ کشور/ رضا بهرام از عشق خواند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
صبا گزارش می‌دهد؛

اجرای یک کنسرت دیگر توسط خواننده پاپ کشور/ رضا بهرام از عشق خواند

کنسرت رضا بهرام شب گذشته 9 بهمن ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، تهران از اواخر پاییز ۱۴۰۰ برای اجرای زنده خوانندگان آماده شد و اکنون این شب‌ها از هر گوشه‌ این شهر شاهد همصدایی مردم با خواننده‌های محبوب خود هستیم؛ از تالار وحدت، تالار وزارت کشور و سالن همایش‌های برج میلاد گرفته تا سالن‌ همایش‌ ایرانیان، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و رویال هال هتل اسپیناس پالاس میزبان همراهی مردم با هنرمندان حوزه موسیقی هستند.

شب گذشته شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ رضا بهرام در ادامه تور کنسرت‌های خود، در ۲ سانس میزبان طرفداران خود در هتل اسپیناس پالاس بود. آغاز سانس اول این کنسرت ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه پیش‌بینی شده بود که کمی بعد از کامل شدن سالن، رضا بهرام چند دقیقه بعد از حضور نوازندگان خود بدون هیچ کلیشه‌ای روی صحنه آمد.

۱۵ دقیقه بعد از زمان مشخص شده روی بلیت کافی بود تا حاضران در سالن شاهد اولین اجرای زنده این خواننده پاپ و گروه نوازندگی باشند. رضا بهرام برای شروع این کنسرت دو قطعه «آتش» و «مو به مو» را بدون وقفه پشت سر هم اجرا کرد.

متاسفانه نکته‌ای که در طول برگزاری کنسرت موجب آزار مخاطبان می‌شد؛ صدای تنطیم نشده سالن بود که سازهای نوازندگان بیشتر از اینکه باعث لذت شوند، ایجاد سر درد می‌کردند و همچنین نورپردازی نامناسب سالن هم نکته دیگری درباره سالن اجرا بود اما این کنسرت از ابتدا با شور و هیجان قابل توجهی آغاز شد.

بعد از اجرای قطعه «بیمار» رضا بهرام رو به مردم گفت: «در برابر مشکلات و شکست‌های عشقی دو مدل آدم وجود دارد؛ مدل اول آدم‌هایی هستند که بعد از شکست، واقعا شکسته می‌شوند و می‌گویند: دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع، دیوانگی ممنوع است!
دگر بعد تو حال خوش ممنوع فال خوش ممنوع، دلدادگی ممنوع است!

مدل دوم هم آدم‌هایی هستند که اولویت اول زندگی همیشه خودشان هستند و حتی بعد از تجربه یک شکست عشقی خود را نمی‌بازند و می‌گویند: بعد از تو باران هنوز می‌بارد
بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد»

همین سخنان رضا بهرام کافی بود که این دو قسمت از دو قطعه آهنگ خود را با حاضران در سالن، بدون همراهی موسیقی، همخوانی کند و بعد از آن قطعه «آرامشی دارم» را به افرادی که اولویت اول زندگی خودشان هستند، تقدیم کند.

در ادامه این برنامه نوبت به اجرای قطعه «هیچ» رسید، بهرام بعد از اجرای «هیچ»، قطعه «گل عشق» را اجرا کرد. این خواننده درباره اولین قطعه‌ای که از او منتشر شد و با آن به شهرت رسید، گفت و بعد از اجرای آن از حامد دهقانی آهنگساز و ترانه سرا بسیاری از قطعه‌های خود مانند «گل عشق»، «از عشق بگو»، «دیوانه»، «آتش»، «نگار» و… تقدیر کرد، نکته جالب این بود که دهقانی در بین مردم در ردیف‌های میانی نشسته بود.

بعد از اجرای «از عشق بگو» قطعه «مو به مو» به شکل دیگری برای مخاطبان اجرا شد که تسلط میلاد نودست نوازنده گیتار در این اجرا قابل تحسین بود. قطعه‌های «کاش»، «آدم سابق»، «ممنوع»، «نگار»، «هوای دل» و «عشق و گناه» در ادامه کنسرت اجرا شدند. این خواننده بعد از اجرای همراه با گروه نوازندگان، قسمتی از هر قطعه را به صورت جداگانه و بدون ملودی برای طرفداران خود اجرا می‌کرد.

رضا بهرام در بین اجراها به شرایط نامناسب خواننده‌ها و هنرمندان موسیقی در دو سال محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و این شرایط را بهانه‌ای دید که برند پوشاک مرادانه خود را به حاضران در سالن معرفی کند.

رضا بهرام قبل از اجرای قطعه «دیوانه» ادعا کرد که این قطعه پردانلودترین قطعه ایرانی در دنیا است. قطعه «لعنت» هم محبوب‌ترین قطعه اجرا شده روی صحنه توسط طرفداران بود که به گفته بهرام هنگام اجرای آن، تمام احساس خود را صرف آن می‌کند.

اعضای گروه نوازندگی این کنسرت به رهبری مجید پروریان نوازنده گیتار بیس، شامل امیر محمدی ساکسیفون، امین قیاسی پرکاشن، میلاد نودست گیتار، مازیار احمدپور گیتار الکتریک، سعید جامع درامز و کیارش مقدم کیبورد بودند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است