واکنش انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران نسبت به ممانعت از ورود عکاسان زن به ورزشگاه آزادی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹

واکنش انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران نسبت به ممانعت از ورود عکاسان زن به ورزشگاه آزادی

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران نسبت به ممانعت از ورود عکاسان زن به ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و اعلام کرد که پیگیری این اتفاق را از فدراسیون فوتبال وظیفه خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، بازی تیم‌های فوتبال ایران و عراق پنجشنبه ۷ بهمن ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در این مسابقه این امکان فراهم شد تا بانوان ایرانی نیز بتوانند در استادیوم آزادی حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا کنند اما در حاشیه این مسابقه فوتبال از حضور ۴ عکاس خبری زن در کنار زمین ممانعت شد که این موضوع واکنش انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران را به همراه داشته است.

متن پیام انجمن به شرح زیر است.

«ممانعت از ورود عکاسان زن به ورزشگاه آزادی

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ضمن تبریک راه‌یابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، از ثبت نشدن لحظات شادی تیم ملی فوتبال توسط عکاسان خبری زن و از رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای برگزار کنندگان ابراز تاسف کرده و پیگیری این اتفاق را از فدراسیون فوتبال وظیفه خود می‌داند.

خانم‌ها مرضیه سلیمانی (عکاس خبرگزاری ایرنا) مریم کامیاب (عکاس خبرگزاری مهر) سحر سیفی (عکاس خبرگزاری ایلنا) و فاطمه بهرامی (عکاس خبرگزاری آناتولی) که به عنوان نماینده رسانه های خود قرار بود این مسابقه را پوشش دهند، با ممانعت ورود به ورزشگاه مواجه شدند. این در حالی‌ست که مراحل ثبت نام، تست کرونا و صدور کارت در روزهای گذشته انجام شده و ورود این عکاسان خبری به ورزشگاه قطعی بود، اما به دلایل نامعلوم آی دی ورود علی‌رغم صدور به آنان تحویل نشد.

امید است که در صورت پاسخگویی نهادهای مرتبط از وقوع تصمیم گیری های اینچنین در سایر رویدادهای ورزشی جلوگیری به عمل آید.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران»

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است