«کال سنتر» از تجربه‌ شخصی من شکل گرفت/ سردرگمی در یک نسل | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
عقیل بهرامی در گفتگو با صبا:

«کال سنتر» از تجربه‌ شخصی من شکل گرفت/ سردرگمی در یک نسل

نمایش «کال سنتر» با موضوع سردرگمی در زندگی به کارگردانی عقیل بهرامی از ۱۷ بهمن روی صحنه رفته است و تا ۳ اسفند با سانس‌های ویژه‌ای برای مخاطبان در تماشاخانه صحنه آبی ادامه دارد.
عقیل بهرامی کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر این‌بار در نقش کارگردان و نویسنده نمایش «کال سنتر» را روی صحنه برده است از فضای کمدی این نمایشنامه تا تجربه شخصی خود برای بدست آوردن سوژه به خبرنگار صبا گفت: نمایش «کال سنتر» به تجربه کاری من در کال سنتر برمی‌گردد که در سال‌های بین ۹۳ تا ۹۵ در این مجموعه فعالیت داشتم و فرصت جدیدی را تجربه‌ کردم.
وی افزود: در این مجموعه که پاسخگوی تلفن‌ها از تمام ایران هستید تمام گویش‌ها و لهجه‌های ایرانی را می شنوید که این اتفاق جرقه‌ای در ذهن من ایجاد کرد تا از فضای طنز استفاده کنم و در قالب نمایش روی صحنه ببرم.
بهرامی درباره تم اصلی نمایش و ویژگی بارز آن توضیح داد: نمایش تنها به کارمندان کال سنتر نمی‌پردازد بلکه از زاویه دیگر به جوانان دهه شصت اشاره دارد که سردرگم زندگی خود هستند و نسبت به جوانان دهه اخیر در فضایی بی‌ثبات‌تری زندگی می‌کنند.
این کارگردان درباره اجرای بخشی از نمایش به زبان استانبولی گفت: یاسین محمدشاهی بازیگر ۱۳ ساله دورگه ایرانی ترکیه‌ای این نمایش است و بخشی از نمایش به زبان استامبولی اجرا می‌شود.
وی در پایان از تمدید نمایش «کال سنتر» گفت: نمایش «کال سنتر» در روزهای پایانی اجرا در سانس‌های ویژه تمدید شده است و در سال جدید دوباره اجرا می‌شود.
در خلاصه نمایش آمده است: کال  سنتر، مکانی است که تماس‌های تلفنی مشتریان و سایر تماس‌ها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می‌گیرند.
امیرحسین مهماندوست، مهران شیرازیان، وحید باقری، مریم اسمعیلی فومنی، درآسا درتاج، سپهر بهرامیان، عرفان راشد، محمد امین امیری، پگاه کشفی، مریم خیری، رضا خدابنده لو، یاسین محمدشاهین بازیگران نمایش کال سنتر هستند.
نمایش «کال سنتر» به کارگردانی و نویسندگی عقیل بهرامی و تهیه کنندگی امیرحسین خواجوی تا ۳ اسفند در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است