۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شمیران به نمایش درمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹

۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شمیران به نمایش درمی‌آید

پردیس سینمایی شمیران در ایام برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر هر روز در 4 سانس آثار بخش مسابقه را اکران می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی شمیران، برنامه نمایش فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شمیران مشخص شد.

این پردیس سینمایی که سال گذشته هم میزبان مخاطبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، در دومین سال متوالی آثار حاضر در جشنواره فجر چهلم را که ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود، هر روز در ۴ سانس اکران می‌کند.

بدین ترتیب در اولین روز جشنواره یعنی سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه، فیلم‌های «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب در سانس ۱۵، «بی‌رویا» به کارگردانیآرین وزیردفتری در سانس ۱۷:۳۰، فیلم «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی در سانس ۲۰ و «نمور» به کارگردانی داوود بیدل در سانس ۲۲:۳۰ روی پرده سینما می‌روند.

فیلم‌های «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری در سانس ۱۵، فیلم «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در سانس ۱۷:۳۰، فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سانس ۲۰ و «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری در سانس ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه نمایش داده می‌شوند.

روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه به اکران فیلم‌های «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در سانس ۱۵، «دِرب» به کارگردانی سیدهادی محقق در سانس ۱۷:۳۰، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در سانس ۲۰ و «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی در سانس ۲۲:۳۰ اختصاص دارد.

چهارمین روز جشنواره فیلم فجر یعنی جمعه ۱۵ بهمن فیلم‌های «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس در سانس ۱۵، «بی‌مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی سانس ۱۷:۳۰، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در سانس ۲۰، «موقعیت مهدی (باکری)» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در سانس ۲۲:۳۰ اکران می‌شوند.

فیلم‌های «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی در سانس ۱۵، «نمور» به کارگردانی داوود بیدل در سانس ۱۷:۳۰، «شادوران» به کارگردانی حسین نمازی در سانس ۲۰ و «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در سانس ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۶ بهمن ماه روی پرده سینما می‌روند.

پردیس سینمایی شمیران در ششمین روز جشنواره یعنی یکشنبه ۱۷ بهمن ماه میزبان مخاطبان فیلم‌های «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سانس ۱۵، «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری در سانس ۱۷:۳۰، «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سانس ۲۰ و «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در سانس ۲۲:۳۰ خواهد بود.

روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه چهار اثر «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در سانس ۱۵، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی در سانس ۱۷:۳۰، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی در سانس ۲۰ و «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی در سانس ۲۲:۳۰ نمایش داده می‌شوند.

فیلم‌های «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در سانس ۱۵، «موقعیت مهدی (باکری)» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در سانس ۱۷:۳۰، «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری سانس ۲۰ و «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب از جمله آثاری هستند که سه شنبه ۱۹ بهمن ماه روی پرده می‌روند.

همزمان با هشتمین روز جشنواره فیلم فجر یعنی چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه پردیس سینمایی شمیران به استقبال مخاطبان فیلم‌های «شادوران» به کارگردانی حسین نمازی در سانس ۱۵، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در سانس ۱۷:۳۰، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در سانس ۲۰ و «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری در سانس ۲۲:۳۰ می‌رود.

همچنین روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ۴ اثر «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سانس ۱۵، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در سانس ۱۷:۳۰، «دِرب» به کارگردانی سیدهادی محقق در سانس ۲۰ و «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در سانس ۲۲:۳۰ برای مخاطبان نمایش داده می‌شوند.

در آخرین روز جشنواره فیلم فجر یعنی جمعه ۲۲ بهمن ماه فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی در سانس ۱۵، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی در سانس ۱۷:۳۰، «بی‌مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی در سانس ۲۰ و «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس در سانس ۲۲:۳۰ روی پرده پردیس سینمایی شمیران می‌رود.

پردیس سینمایی شمیران توسط گروه سینمایی هنر شهر آفتاب از تیرماه سال ۹۹ به بهره‌برداری رسیده و دارای سالن قرمز با ۱۵۴ صندلی، سالن نارنجی با ظرفیت ۹۲ صندلی، سالن آبی با ۴۹ صندلی، سالن سبز با ظرفیت ۳۸ صندلی و سالن وی آی پی با ظرفیت ۳۳ صندلی است.

سالن‌های این پردیس از پروژکتورهای لیزری فول اچ دی و سیستم صوتی دالبی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است