«پسر انسان» احساسات تماشاگر را درگیر می‌کند/ این کاراکتر را در تئاتر خلق کرده‌ بودم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۵
بهنام شرفی در گفتگو با صبا:

«پسر انسان» احساسات تماشاگر را درگیر می‌کند/ این کاراکتر را در تئاتر خلق کرده‌ بودم

بهنام شرفی بازیگر فیلم سینمایی «پسر انسان» درباره نقش خود در این فیلم سینمایی توضیح داد.

بهنام شرفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی حضور دارد و قرارست سال آینده اکران شود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: بازی در فیلم سینمایی «پسر انسان» برای من به عنوان بازیگر با توجه به نقشی که به ایفای آن پرداختم تجربه بسیار جذابی بود.

بازیگر سریال «خاتون» درباره این نقش اظهار کرد: نمونه ای از کاراکتری که در فیلم سینمایی «پسر انسان» خلق کردم پیش از این در تئاتر به آن پرداخته بودم.

او ادامه داد: فیلم سینمایی «پسر انسان» تا حدودی به داستان تطبیق جنسیت در ایران می پردازد که از نظر شخصیت های دراماتیک اثر بی شباهت به کاراکترهای نمایش «آبی مایل به صورتی» نیست.

بازیگر سریال «جیران» درباره ارتباط مخاطب با فیلم سینمایی «پسر انسان» بیان کرد: تعدادی از منتقدان هالیوود ریپورتر و منتقدان سینمایی انگلیسی و آمریکایی بعد از تماشای فیلم نقدهای جالبی نسبت به کار داشته اند که خوشبختانه نشان دهنده انتقال پیام فیلم به مخاطب است.

بازیگر سریال «مردم معمولی» با اشاره به نقش خود در این فیلم مطرح کرد: با توجه به اینکه فیلم سینمایی «پسر انسان» هنوز اکران عمومی نشده است باید منتظر اکران و بازخورد تماشاگران نسب به فیلم باشیم.

بازیگر سریال «سال های دور از خانه» افزود: تصور می کنم تماشاگر فیلم سینمایی «پسر انسان» را دوست خواهد داشت چراکه این فیلم تماشاگران را از لحاظ احساسی درگیر می کند.

بازیگر سریال «کامیون» توضیح داد: همزمان با فیلمبرداری فیلم سینمایی «انسان» در سال ۱۳۹۹ درگیر سریال «خاتون»، «جیران» و نمایش «گرگاس ها» بودم اما با تمام وجود سعی کردم تا سختی و فشار بالای کار باعث نشود از کیفیت کار کم کنم و برای تک تک کارهایی که نام بردم زمان، انرژی گذاشتم و نهایت تلاش خود را برای اینکه به بهترین شکل به ایفای نقش بپردازم، کردم.

بهنام شرفی در پایان گفت: فیلم سینمایی «پسر انسان» احتمالا برای سال ۱۴۰۱  اکران خواهد داشت ولی پیش از آن تمرکز تیم روی پخش بین الملل و حضور این اثر در جشنواره های معتبر جهانی است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000