کرونای دبیر اختلالی در جشنواره فیلم فجر ایجاد نکرده است/ پیگیری امور از راه دور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

کرونای دبیر اختلالی در جشنواره فیلم فجر ایجاد نکرده است/ پیگیری امور از راه دور

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره ابتلای مسعود نقاش‌زاده به کرونا و روند پی‌گیری امور در غیاب دبیر جشنواره توضیح داد.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره ابتلای مسعود نقاش‌زاده دبیر این جشنواره به کرونا گفت: با شیوع کرونا و علی‌رغم پیش‌بینی برای نشست خبری در روز سه‌شنبه متاسفانه آقای نقاش‌زاده به کرونا مبتلا شدند.

او افزود: با آزمایش روز گذشته ابتلا به کرونا مشخص شد، اما خوشبختانه ابتلای ایشان خفیف است و طبق نظر پزشکان، باید یک هفته استراحت کنند تا ببینیم روند بهبودی ایشان چطور است.

عشیری درباره فعالیت‌های اجرایی این رویداد سینمایی بدون حضور دبیر اظهار کرد: ستاد برگزاری جشنواره در حوزه‌های مختلف بر اساس چارچوب و شرح وظایفی که برای یکایک کمیته‌ها تعریف شده، اعم از روابط عمومی، تبلیغات، نمایش، فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی و… امور را تا اینجا رسانده‌اند و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. خوشبختانه وضعیت آقای نقاش‌زاده خیلی وخیم نیست که امکان ارتباط تصویری و صوتی و تلفنی نباشد. با ایشان ارتباط مستمر داریم و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهند. در واقع همان روند سابق برقرار است، فقط ایشان از کمی دورتر از ستاد، کارها را پیگیری می‌کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه بر اساس روندی هم که طی شده، از برنامه‌ریزی عقب نیستیم. در نشست خبری هم قرار بود که گزارش اقدامات انجام‌شده را بدهیم، چراکه هماهنگی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر توضیح داد: در خصوص میزبانی برج میلاد هم روز گذشته جلسه‌ای با همکاران و دوستان و کارکنان برج داشتیم و تبادل نظرهایی انجام شد.

او در پایان بیان کرد: پیش‌فروش بلیت‌های سینماهای مردمی هم شروع شده و با وجود اینکه حجم گسترده‌ای درخواست مخصوصا در ساعات اولیه به درگاه های فروش سامانه سمفا آمد، بر خلاف دوره‌های گذشته، کوچکترین اختلالی به وجود نیامد. خوشبختانه امسال با عیب‌یابی و بررسی‌ مهندسان و تکنسین‌های سمفا و همکاران ما در آی‌تی جشنواره فجر، روند فروش بلیت‌ها خوب پیش می رود.

بیشتر بخوانید

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است