نامزدهای جوایز جشنواره بین‌المللی عکس خیام معرفی شدند/ مشارکت ۵۶ کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۰

نامزدهای جوایز جشنواره بین‌المللی عکس خیام معرفی شدند/ مشارکت ۵۶ کشور

نامزدهای جوایز نهمین دوره از جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، نامزدهای جوایز نهمین دوره از جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با مشارکت ۱۳۴۰ عکاس از ۵۶ کشور و با حضور ۱۰ داور بین المللی معرفی شدند.

علی سامعی با اشاره به اینکه در نهمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام مشارکت بالایی ثبت شده است درباره داوران این دوره اظهار کرد: داورانی از ایران، اسپانیا، ترکیه، آفریقای جنوبی، یونان، لوکزامبورگ، آمریکا، اندونزی، عمان و استرالیا در این دوره به عنوان داور در بخش های مختلف حضور داشتند.

او افزود: بر این اساس کار داوری آغاز و اسامی نامزدهای جوایز در بخش های مختلف نیز مشخص شد که در سایت جشنواره به نشانی  www.khayyam.photo  اعلام شده است.

نماینده فیاپ در ایران اظهار کرد: نامزدهای جوایز از ۲۴ کشور ایران، آلمان، فرانسه، نروژ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، استرالیا، چین، ترکیه، ایالات متحده، آرژانتین، بنگلادش، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، مالزی، قطر، رومانی، سنگاپور، ویتنام و ازبکستان هستند.

علی سامعی در پایان با بیان اینکه نهمین دوره جشنواره عکس خیام در شش بخش آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر، مردم، گردشگری و کووید-۱۹ برگزار شده است، گفت: اسامی برندگان ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در آیین پایانی جشنواره اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی نماینده فیاپ در ایران و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت خیام توسط نمایندگی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس _ وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است