امکان خوابیدن در قصر «دانتون ابی» با پرداخت ۱۲۰ پوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸

امکان خوابیدن در قصر «دانتون ابی» با پرداخت ۱۲۰ پوند

مالکان کاخ «هایکلر» امکان اقامت در مجموعه اشرافی خود را برای طرفداران سریال «دانتون ابی» فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، با عرضه امکان اقامت در کاخ «هایکلر»، طرفداران سرسخت سریال «دانتون ابی» می‌توانند از نزدیک در یکی از لوکیشن‌های اصلی این درام انگلیسی حضور داشته باشند.

بر اساس اخبار منتشر شده و همزمان با انتشار نسخه سینمایی «دانتون ابی»،‌ امکان رزرو اقامت در کاخ قرن هفدهمی این مجموعه در وبسایت Airbnb فراهم شده است.

مالکان کاخ در توضیح این امکان گفته‌اند که مسافران می‌توانند در یکی از ۳۰۰ اتاق این عمارت اقامت کنند و در طول این مدت از آنها مانند اعضای خانواده سلطنتی پذیرایی خواهد شد.

این پکیج شامل صرف شام سنتی با ارل و کنتس –میراث‌داران کاخ –و صرف قهوه در کتابخانه است.

قیمت یک شب اقامت در این کاخ سلطنتی در حدود ۱۲۰ پوند تعیین شده است.

با توجه به استقبال شدیدی که از این فرصت شده است، کاخ «هایکلر» تنها پذیرای افرادی است که دارای حسن سابقه در وبسایت Airbnb بوده و جزو طرفداران سریال «دانتون ابی» باشند.

«دانتون ابی» یک سریال تاریخی انگلیسی است که توسط جولین فلوز ساخته شده است.

وقایع این مجموعه در قصری بزرگ در یورکشایر رخ می‌دهد و در آن، داستان زندگی یک خانواده اشرافی به نام «خاندان کرالی» در دوران پس از سلطنت ادوارد هفتم و در خلال سلطنت جرج پنجم و پس از آن روایت می‌شود.

در این سریال به وقایع تاریخی-اجتماعی مهم جامعه انگلستان و جهان همچون جنگ جهانی اول، غرق شدن کشتی تایتانیک و اعلام استقلال ایرلند و تأثیر آن بر زندگی اشراف و مردم عادی اشاراتی وجود دارد.

نسخه سینمایی این سریال نیز از چند روز پیش روی پرده‌های سینما آمده و تا کنون نزدیک به ۱۲.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است