نمایشگاه عکس «سکوت طولانی» از ۸ بهمن ماه مهمان فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰

نمایشگاه عکس «سکوت طولانی» از ۸ بهمن ماه مهمان فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه عکس «سکوت طولانی» به بهانه بیستمین سال عروج هنرمند، عکاس و مستندساز سید ابراهیم اصغرزاده در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، نمایشگاه «سکوت طولانی» به بهانه بیستمین سال درگذشت هنرمند، عکاس و مستندساز سید ابراهیم اصغرزاده از هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

فیلم مستند «سکوت طولانی» به کارگردانی زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده پیش از افتتاح نمایشگاه در ساعت ۱۵:۴۵ در همین سالن به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه «سکوت طولانی» شامل آثاری از جنگ عراق علیه ایران، جنگ بوسنی در سال‌های ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲، غائله مسلمانان کشمیر در سال ۱۳۷۵ و عتبات عالیات در سال‌های حکومت صدام است.

نوشین خدامی همسر زنده یاد اصغرزاده و بانی این نمایشگاه درباره ابراهیم اصغرزاده نوشته است: «بیست سال است که به تنهایی از دریچه نگاه او به روزهای جنگ، به هند و کشمیر، به بوسنی و هرزگوین، به لبنان و کربلا سفر کرده‌ام. بیست سال است از بهمن ماه سرد رفتنش می‌گذرد و حالا می‌خواهم دوستان قدیمی‌اش را به تماشای قاب‌هایی دعوت کنم که تا به حال ندیده‌اند. نمایشگاه عکس‌های ابراهیم نجوایی آرام در سکوت طولایی روزگار ماست که حاصل فروش آن‌ها را می‌خواهیم برای رفع محرومیت هموطنان جنوب شرق کشور دراختیار گروه نیکوکاران ایران زمین قرار دهیم.»

زمان و ساعات بازدید این نمایشگاه از ۹ تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی پاسداران شمالی، روبروی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است