اجرای نمایش «جزیره لانگولیو» ویژه خردسالان و کودکان در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۴

اجرای نمایش «جزیره لانگولیو» ویژه خردسالان و کودکان در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «لانگولیو» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش «لانگولیو» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی از ۶ تا ۳۰ بهمن ماه سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۷، با مشارکت و حمایت فرهنگسرای نیاوران در سالن شماره ۲ این فرهنگسرا روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «لانگولیو» داستان پسر بچه‌ای است که به درس و مدرسه علاقه ای نداشته و در عوض شیفته دریانوردی است تا اینکه …

هدف از این نمایش آگاهی رسانی به کودکان نسبت به نقش مهم آموزش و تحصیل در زندگی‌‎شان است.

نمایش های «پینوکیو»، «چوپان دروغگو»، «سفر به شهر قصه ها»، «زردک و خانوم کوچیک»، «خرگوش کوچولو و آبنبات هویجی»، «کلاغه به خونش نرسید» و … از دیگر آثار به نمایش گذاشته امیررضا توکلی است که مورد استقبال مخاطبان فرهنگسرای نیاوران نیز قرار گرفته است.

عوامل نمایش جزیره لانگولیو عبارتند از آهنگساز: امیررضا توکلی، طراح لباس و صحنه: کتایون همتی و امیر قاسمی، بازیگران: بهنام امین، فاطمه پیرهادی، ریحانه فلاح، ابوالفضل رحیم زاده، مانی اسکندری.

علاقه‌مندان می‌‎توانند برای تماشای نمایش «لانگولیو» ضمن رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، سه روز پایانی هر هفته، ساعت ۱۷ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند و برای تهیه بلیت با شماره ۰۹۱۲۷۱۶۹۵۶۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است