آغاز پخش رقابت موسیقی «بندبازی» از ۷ و ۸ بهمن ماه در فیلم‌نت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱

آغاز پخش رقابت موسیقی «بندبازی» از ۷ و ۸ بهمن ماه در فیلم‌نت

پخش رقابت موسیقی «بندبازی» بر اساس اعلام تهیه کنندگان آن از تاریخ 7 و 8 بهمن ماه 1400 آغاز خواهد شد.

به گزارش صبا، رقابت موسیقی «بندبازی» به کارگردانی نیما بانک از تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه از طریق پلتفرم فیلم نت در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در متن بیانیه گروه سازندگان این برنامه آمده است: «بندبازی به کارگردانی نیما بانک، به میزبانی امید حاجیلی و با داوری علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان از پنجشنبه و جمعه‌ همین هفته نمایش خود را در فیلم‌نت آغاز می‌کند.»

در دور نخست، شاهد رقابت اولیه گروه های شرکت کننده خواهیم بود و پس از ورود گروه های برگزیده به دور اصلی این برنامه، آرای مردمی برنده نخستین دور «بندبازی» که جایزه یک میلیارد تومانی است، تعیین خواهند کرد.

پیش‌تر نیما بانک در نخستین گفتگوی رسمی خود درباره این برنامه گفته بود: ما هنرمندان بزرگی در سراسر جهان داشته‌ایم که علیرغم داشتن جایگاه هنری در حوزه موسیقی و سایر ژانر‌های هنری، باز هم در مسابقات مختلف استعدادیابی شرکت می‌کنند. دلیل هم دارند. مثال بزنم برای شما. همین آقای عصار، یا ‌امید نعمتی و‌ امید حاجیلی. آن‌ها چند سال تلاش کرده‌اند و دویده‌اند تا امروز مخاطبانشان در پی شنیدن آثار و صدای آن‌ها باشند؟ شاید بالای ۱۰ سال. «بند بازی» یک میانبُر برای شرکت‌کننده هاست که این سال‌های سخت برای دیده شدن را کوتاه‌تر کند. دغدغه اصلی این است. که کار خوب ارائه شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است