هشت فیلم در صف اکران دارم/ بازی در سریال‌های «خودخواسته» و «سودا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۸
پیام احمدی نیا در گفتگو با صبا:

هشت فیلم در صف اکران دارم/ بازی در سریال‌های «خودخواسته» و «سودا»

پیام احمدی نیا بازیگر سینما و تلویزیون تعداد زیادی فیلم و سریال برای پخش در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد.

پیام احمدی نیا بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا اظهار کرد: همانطور که حتما در جشنواره دیدید، «ملاقات خصوصی» قصه ای عاشقانه است که در زمینه زندان اتفاق می افتد.

او افزود: من در«ملاقات خصوصی» نقش وکیل بند زندان را بازی می کنم که همراه با هوتن شکیبا به عنوان شخصیت اصلی فیلم هستم و او را به سمت ماجراهایی سوق می دهم.

بازیگر فیلم «صحنه زنی» درباره این فیلم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا که اکنون در حال اکران است، اظهار کرد: «صحنه زنی» یک درام اجتماعی و ملتهب است که موضوع آن جزو مواردی است که تاکنون در آثار دیگر پرداخت نشده است.

بازیگر سریال «وارش» بیان کرد: در فیلم سینمایی «صحنه زنی» یکسری افراد حضور دارند که با صحنه سازی سعی می کنند از بیمه پول بگیرند.

بازیگر فیلم «گربه سیاه» ساخته کریم امینی با بیان اینکه این فیلم از دیگر آثاری است که با بازی او اکنون روی پرده سینما به نمایش در آمده است، مطرح کرد: «گربه سیاه» هم داستانی اجتماعی را در مورد مشکلات و معضلات جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ بیان می کند.

او ادامه داد: در«گربه سیاه» به مشکلاتی که فضای مجازی پیش روی جوانان قرار می دهد و البته محدودیت هایی که در زندگی آنها باعث می شود تا به سمت انتخاب های اشتباه بروند، می پردازد.

بازیگر سریال «هیولا» در بخش دیگر این گفتگو با اشاره به آثار سینمایی که در صف اکران دارد، توضیح داد: در حال حاضر ۸ فیلم سینمایی بازی کرده ام که همگی در صف عریض و طویل اکران قرار دارند.

بازیگر فیلم «لونه زنبور» عنوان کرد: فیلم های سینمایی «کوچه ژاپنی» امیرحسین ثقفی، «شبگرد» فرزاد موتمن، «ملاقات خصوصی» امید شمس، «کولبرف» و چند اثر دیگر هم هست که منتظر اکران در سینماهای هنر و تجربه هستند.

بازیگر سریال «آسپرین» اظهار کرد: سریال خانگی «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی دیگر اثری است که منتظر پخش آن از یکی از پلتفرم های نمایش خانگی هستیم.

این بازیگر بیان کرد: ژانر سریال خانگی «سودا» پلیسی است و در آن با محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، سمیرا حسن پور و … همبازی هستم.

بازیگر فیلم «حمال طلا» در پایان درباره فعالیت در حوزه تلویزیون گفت: در سریال تلویزیونی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان برای پخش از شبکه سه سیما هم بازی کرده ام.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است