مدیرعامل خانه تئاتر با برگزاری مجمع عمومی معرفی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
ایرج راد در گفتگو با صبا:

مدیرعامل خانه تئاتر با برگزاری مجمع عمومی معرفی می‌شود

ایرج راد عضو هیات مدیره خانه تئاتر از اداره این خانه توسط هیات مدیره آن تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، پس از گذشت حدود یکماه از کناره گیری شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر از سمتش هنوز فردی به عنوان جایگزین او معرفی نشده است.

شهرام گیل آبادی نویسنده و کارگردان تئاتر که به مدت ۳ سال از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر فعالیت می کرد در تاریخ  ۵ دی ماه ۱۴۰۰ در طی یادداشتی از سمت خود استعفا داد. گیل آبادی با ذکر دلایل مختلف برای کناره گیری خود از سمت مدیرعاملی خانه تئاتر در انتهای متن این یادداشت نوشت: «سعى کردم تا انتهاى این دوره‌ مدیریتى در کنار هیات‌ مدیره محترم بایستم و راه را تا انتها با این دوستان طى کنم اما بیمارى کرونا مانع از برپایى مجمع عمومى شد و در حال حاضر هم زمان زیادى از پایان دوره مدیریتى بنده گذشته است پس همین‌جا اعلام می­‌کنم به‌دلایل عدیده دیگر تمایلی به ادامه روند مدیریت در خانه تئاتر ندارم.»

در پیگیری تکلیف مدیرعاملی خانه تئاتر، ایرج راد عضو هیات مدیره خانه تئاتر در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار تئاتر صبا بیان کرد: هنوز فردی به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر و جانشین شهرام گیل آبادی معرفی نشده است.

این هنرمند بیان کرد: مدیریت خانه تئاتر در طول یک‌ماه گذشته از استعفای شهرام گیل آبادی برعهده اعضای هیات مدیره خانه تئاتر است.

ایرج راد در پایان گفت: از آنجا که هنوز مجمع عمومی خانه تئاتر برگزار نشده است باید منتظر برگزاری این مجمع و انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر توسط هیات مدیره باشیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است