نقشی متفاوت در «پامنار_کن» بازی کردم/ از بازی در «کپسول» خوشحالم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
بابک نوری در گفتگو با صبا:

نقشی متفاوت در «پامنار_کن» بازی کردم/ از بازی در «کپسول» خوشحالم

بابک نوری بازیگر سینما تلویزیون از فعالیت های جدید خود در زمینه بازی در آثار سینمایی سخن گفت.

بابک نوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فعالیت های اخیر خود گفت: به تازگی بازی در فیلم های سینمایی «پامنار_کن» به کارگردانی اشکان درویشی و «فرش سیاه» به کارگردانی امید فرمانی را به پایان رسانده ام که هر دو مراحل پس از تولید را سپری می کنند.

او درباره فیلم «پامنار_کن» مطرح کرد: فیلم سینمایی «پامنار_کن» یک دارم اجتماعی است که طرح و کارگردانی آن را اشکان درویشی بر عهده دارد و سیروس همتی این اثر را به رشته تحریر درآورده است.

بازیگر سریال «خط ویژه» با اشاره به موضوع این فیلم سینمایی بیان کرد: «پامنار_کن» یک درام اجتماعی است که به موضوع کودکان کاری که در مناطق فقیرنشین جنوب تهران زندگی می کنند، می پردازد و من در این اثر در نقشی متفاوت تر از آنچه تا به حال بازی کرده ام جلوی دوربین رفتم.

بازیگر فیلم «فرش سیاه» اظهار کرد: سیامک صفری، فریبا نادری، میلاد ترقی خواه و حسین شریفی از هنرمندان هستند که من در کنار آنها در فیلم سینمایی «پامنار_کن» به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر سریال «کلانتر» با اشاره به تجربه همکاری در فیلم کوتاه «کپسول» به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته که از آثار منتخب سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بود، بیان کرد: امیر پذیرفته حدود یکسال و نیم پیش از آغاز فیلمبرداری کار به من پیشنهاد بازی در فیلم کوتاه «کپسول» را داده بود ولی با توجه به اینکه زمان آغاز کار به دلایلی از جمله کرونا به تعویق افتاد من قرارداد بازی در یک فیلم سینمایی را پذیرفتم.

کار سینمایی را کنسل کردم و جلوی دوربین این فیلم کوتاه رفتم

بازیگر سریال «گوهر کمال» ادامه داد: دقیقا برای بازی در فیلم سینمایی آماده می شدم که امیر پذیرفته با پایان مراحل پیش تولید «کپسول» برای بازی با من تماس گرفت از آنجا که امیر پذیرفته و قولی که به او داده بودم برایم اهمیت زیادی داشت کار سینمایی را کنسل کردم و جلوی دوربین این فیلم رفتم و بابت بازی در این اثر خوشحال هستم.

بازیگر فیلم «روزهای آخر» اظهار کرد: خوشبختانه «کپسول» توانست در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور موفقی داشته باشد و با نظر هر پنج نفر داور این جشنواره به جشنواره اسکار معرفی شد و اکنون نیز در چند جشنواره بین المللی دیگر نیز حضور پیدا کرده است.

بازیگر فیلم کوتاه «کپسول» درباره نقش خود در این اثر عنوان کرد: در فیلم کوتاه «کپسول» نقش پدری را بازی می کنم که پسربچه اش علاقه زیادی به بازی در تیم فوتبال دارد ولی پدرش مخالف حضور او در تیم فوتبال است.

بازیگر «دختران» بیان کرد: با وجود شرایط سخت کرونا من و تمام همکارانم سعی کردیم تاجایی که امکان پذیر است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی ساخت و بازی در آثار هنری را متوقف نکنیم و شاید بتوانم بگویم که من به شخصه در این دوسال پرکارتر از گذشته نیز بوده ام.

بابک نوری در پایان گفت: آثار سینمایی دیگری با نام های «نام این فیلم را شما انتخاب کنید» و فیلم سینمایی «نعره سکوت» هم از جمله فیلم هایی است که در طی این دوسال کرونا بازی کردم و امیدوارم تماشاگران پس از اکران از تماشای آنها لذت ببرند.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است