بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر از ۱۰ صبح روز ۶ بهمن آغاز می‌شود/ ابطال یا تعویض امکان‌پذیر نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر:

بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر از ۱۰ صبح روز ۶ بهمن آغاز می‌شود/ ابطال یا تعویض امکان‌پذیر نیست

میلاد شکرخواه مدیر فناوری و اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر از بلیت فروشی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز 6 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، میلاد شُکرخواه مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: ‌فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت آنلاین از طریق سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای عموم مردم در سراسر کشور امکان پذیر است.

او با بیان این که ‌فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در ۶۱ سالن سینمای تهران از ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود، ادامه داد: فروش بلیت فیلم‌های‌ جشنواره امسال بدون هیچ محدودیتی و تنها به شرط وجود ظرفیت باقیمانده در سینماها و سانس‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها تا ۲۲ بهمن ماه برای عموم مردم در سامانه‌های آنلاین فروش بلیت فعال خواهد بود.

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به این که هر فرد با یک شماره تلفن همراه می‌تواند از هر ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران تا سقف ۲ بلیت تهیه کند، اظهار کرد: از آنجا که بلیت‌های خریداری شده در جشنواره امکان ابطال یا تعویض ندارند به مخاطبان گرامی توصیه اکید می‌شود در انتخاب سینما، سالن و سانس مورد نظر دقت لازم را به عمل آورند.

ستاد جشنواره فجر از دوره سی و نهم به منظور افزایش سطح رضایتمندی تماشاگران و در راستای سیاست انتخاب آزادانه تماشای هر فیلم در سینما و سانس مورد نظر، فروش بلیت به صورت سِری را از دستور کار خارج کرده است تا امکان خرید هر قطعه بلیط برای هر فیلم، در سانس و سالن مورد علاقه تماشاگران فراهم باشد در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز ما با همین سیاست فرآیند بلیت فروشی جشنواره را انجام خواهیم داد.

شُکرخواه درباره نحوه اخذ آرای مردمی هم گفت: به تعداد بلیت‌های خریداری شده برای هر فیلم کد شرکت در رای‌گیری به خریدار آن تعلق خواهد گرفت. به عبارت دیگر هر صندلی به منزله یک کد رأی خواهد بود بنابراین زمانی که تماشاگران بلیت فیلمی را قبلاً از طریق سامانه‌ها آنلاین خریداری کرده‌اند را از طریق کیوسک مستقر در سینما چاپ یا از گیشه دریافت می‌کنند، کد شرکت در رأی‌گیری برای آن‌ها صادر می‌شود و ۹۰ دقیقه پس از چاپ بلیت تماشاگران پیامک مربوط به شرکت در آرای مردمی را که حاوی کد رأی است، دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: تماشاگران می‌توانند پس از تماشای فیلم مورد نظر به نشانی اینترنتی https://fajrvote.samfaa.ir مراجعه و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، انجام عملیات اعتبارسنجی و وارد نمودن کد دریافتی از طریق پیامک، رای خود را با ارزش ۱ تا ۵ ستاره ثبت کنند. در این دوره مبنای محاسبه آراء، براساس طیف لیکرت که یکی از رایج‌ترین شیوه‌های امتیازدهی است، خواهد بود. در همین راستا علاوه بر ثبت رای به صورت یک ستاره کامل، امکان ثبت رای به صورت «نیم ستاره» هم پیاده‌سازی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر در پایان در مورد ایمنی رأی‌گیری به صورت آنلاین نیز توضیح داد: کد رای به صورت رقم عددی و ترتیبی تولید و برای تماشاگر پیامک خواهد شد، لذا امکان تقلب در آن امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه بر آن به فیلم‌هایی که در سانس فوق‌العاده اکران می‌شوند، کد رأی تعلق نمی‌گیرد به منظور حفظ حقوق صاحبان آثار و سهولت در اخذ آرای تماشاگران گرامی از زمان پایان فیلم مورد نظر تا ۱۲:۰۰ ظهر روز بعد، امکان ثبت رأی در سامانه اخد رأی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است