ثبت نام چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد تمدید شد

به گزارش صبا به نقل از سایت خانه موسیقی، مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید ثبت نام این جشنواره خبر داد.

مهدی مساح بیدگلی در این‌باره گفت: ثبت نام چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد که قرار بود در ۳۰ دی ماه به اتمام برسد با توجه به درخواست های متوالی به مدت یک ماه تمدید شد.

او افزود: متقاضیان حداکثر تا پایان بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد ارسال نمایند.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در پایان بیان کرد: بررسی آثار و اعلام نتایج اولیه در اسفند ماه سال جاری صورت خواهد پذیرفت و زمان اجرای صحنه ای برگزیدگان نیز در سال ۱۴۰۱ متعاقبا اعلام می‌شود.

جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر معین و محمدعلی امیرجاهد در دو شاخه موسیقی سنتی (دونوازی_ اجرای گروهی _ آواز) و موسیقی کلاسیک (دونوازی_ اجرای گروهی _ آواز) در رده های سنی الف (7 تا 14 سال)، ب(15 تا 22 سال)، ج (23 تا 30 سال) برگزار می شود.

متقاضیان با مطالعه آیین نامه و فراخوان جشنواره در سایت خانه موسیقی ایران IRANHMUSIC.IR  و سایت خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد MOEENJAHED.IR می توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/