مسترکلاس داستان‌گویی بصری و نمایشگاه «درباره‌ جنگ» برگزار می‌شود

به گزارش صبا، مجموعه فرهنگی هنری شهر که به تازگی در شیراز آغاز به کار کرده است در ابتدای فعالیت خود عکاسی خبری و جنگ را موضوع مسترکلاس و یک نمایشگاه قرار داده است که با حضور یونس محمد و سعید صادقی برگزار خواهد شد.

«درباره‌ جنگ» عنوان نمایشگاه عکسی است با محوریت جنگ از آثار سعید صادقی و یونس محمد که به مدت 14 روز در گالری شهر به نمایش گذاشته خواهند شد.

نمایشگاه عکس «درباره‌ جنگ» 30 دی ماه جاری آغاز به کار می کند و تا 14 بهمن 1400 ادامه دارد این در حالیست که علاوه بر این نمایشگاه، مسترکلاس داستان‌گویی بصری با حضور یونس محمد عکاس عراقی از برنامه های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.

شیوه برگزاری این مسترکلاس هم بدین شکل است که از میان متقاضیان هفت پورتفلیو برتر توسط استاد دوره یونس محمد انتخاب خواهد شد داشتن نگاه خلاقانه در عکاسی و توانایی در ایده پردازی از شروط اصلی پذیرش پورتفلیو است و با توجه به مدت زمان محدود حضور یونس محمد در ایران امکان تمدید مهلت ارسال وجود ندارد.

مستر کلاس به مدت چهار روز برگزار می شود و در این دوره آموزشی ضمن بررسی و تحلیل پروژه های موفق عکاسی با همکاری یونس محمد هفت پروژه از هفت عکاس تکمیل و با حمایت گالری شهر در نمایشگاهی جداگانه ارایه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای حضور این مسترکلاس تا 28 دی ماه جاری پورتفلیو خود را به همراه استیتمنت گزاره به نشانی پست الکترونیک shahr.gallery.shiraz@gmail.com ارسال کنند.

در جریان برگزاری نمایشگاه عکس «درباره‌ جنگ» جمعه 5 بهمن 1400 برنامه گفتگو با عکاس با حضور سعید صادقی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس «درباره‌ جنگ» 30 قاب را در ابعاد متفاوت به نمایش در می آورد و علاقه‌مندان می توانند برای تماشای آثار به گالری شهر به نشانی شیراز، خیابان معدل غربی، حدفاصل باغشاه و ملاصدرا نبش کوچه نُهم مراجعه کنند.

نمایشگاه عکس «درباره‌ جنگ» و مسترکلاس داستان گویی بصری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/