محمد باقر اعلمی سرپرست شبکه شما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱

محمد باقر اعلمی سرپرست شبکه شما شد

سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما محمدباقر اعلمی را به عنوان سرپرست جدید شبکه تلویزیونی شما منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در حکمی، محمد باقر اعلمی را به عنوان سرپرست شبکه شما منصوب کرد.

در حکم سرپرست معاونت امور استان‌ها خطاب به اعلمی آمده است: شبکه شما به عنوان شبکه مردم ایران و نماینده شبکه‌های استانی، باید تصویر تمام‌نمای ایران و ایرانی باشد تا موجب ارتقای سرمایه اجتماعی، وحدت، همگرایی و وفاع عمومی شود.
وی به وظایف مهم مدیریت این شبکه نیز اشاره و خاطرنشان کرده است: توجه ویژه به بیانیه گام دوم و اسناد بالادستی سازمان، تهیه سند تحول شبکه با راهبرد گردشگری و رویکرد عدالت‌گستری و هویت‌محوری، بازطراحی جدول پخش حرفه‌ای، پخش فاخرترین تولیدات استان‌ها، توجه به رویکرد مطالبه‌گری، ایجاد رقابت سالم و هدفمند میان شبکه‌های استانی و پوشش رسانه‌ای رخدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی و اقتصادی استان‌ها از جمله این وظایف به شمار می‌روند.
محمدباقر اعلمی تا پیش از این مدیریت تامین و آرشیو مرکز سیمای استان‌ها را بر عهده داشته و حکم سرپرستی شبکه شما نیز با حفظ این سمت صادر شده است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است