۴ نفر از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان مستند استعفا کردند

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، هادی آفریده با اتشار متن استعفای خود از هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در صفحه اینستاگرامش از استعفای خودش و 3 نفر دیگر از اعضای هیات مدیره این انجمن خبر داد.

متن استعفای هادی آفریده به شرح زیر است:

«

اعضای محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند
با درود و احترام
ضمن عرض تسلیت دوباره به دلیل درگذشت جانکاه دوست و همکار عزیزمان، بکتاش آبتین، به آگاهی همکاران گرامی می‌رساند: حدود یک سال از حضور بنده در هیات مدیره انجمن صنفی می‌گذرد؛ در این مدت تلاش‌ها و پیگیری‌های صنفی و فرهنگی گسترده‌ای برای پیشبرد اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت انجمن صنفی صورت گرفته که گزارش کامل آن در مجمع عمومی خدمت همکاران ارائه خواهد شد.
متاسفانه از ابتدای فعالیت این هیات مدیره فضاسازی‌هایی علیه آن وجود داشت. این جریان تاب‌آوری و توان اینجانب را برای ادامه حضور در این راه به مرور کاهش داده است.
به باور قلبی من، هیچ اختلاف درون صنفی نبایدارکان و هویت تنها سندیکای قانونی و رسمی کارگردانان سینمای مستند ایران را تضعیف کند و آن را به زوال کشاند.
از این رو، با عرض پوزش از تمامی پیشکسوتان و اهضای ارجمندی که خواستار صنفی پویا هستند، از ادامه حضور در هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، استعفا می‌دهم.
با احترام
هادی آفریده
1400/10/27»

وی همچینین در پایان متن استعفای خود اعلام کرده است که «آقایان بابک بهداد، شهرام درخشان و رضا عاطفی نیز در این تاریخ رسما از هیات مدیره کناره‌گیری کرده و استعفا دادند.»

انتهای پیام/