حراج تهران با حضور ۵ منتقد و کارشناس هنری بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

حراج تهران با حضور ۵ منتقد و کارشناس هنری بررسی می‌شود

پانزدهمین دوره حراج تهران پنجشنبه 30 دی ماه در موسسه فرهنگی هنری ایده تحلیل و بررسی می‌شود.

به گزارش صبا، موسسه فرهنگی هنری ایده به منظور تحلیل و بررسی حراج تهران از منظر هنر و اقتصاد، نشستی را با حضور منتقدان و کارشناسان هنر برگزار می‌کند.

در این نشست که پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۷ در محل این موسسه برگزار می‌شود، پرویز براتی نویسنده و روزنامه نگار، سمیه رمضان ماهی منتقد و تحلیلگر آثار هنری، محمود نورایی کارشناس هنری، حافظ روحانی منتقد هنری و آرش سلطانعلی گالری دار به بررسی و تحلیل پانزدهمین حراج تهران خواهند پرداخت.

این موسسه که در کنار فعالیت‌های آموزشی میزبان نشست‌های تخصصی نیز هست، در این نشست جنبه‌های مختلف حراج تهران و تاثیرات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی این رویداد را بررسی خواهد کرد و حاضران نیز سؤال‌ها و نقطه نظرهای خود را بیان خواهند کرد.

پانزدهمین دوره حراج تهران در حالی ۲۴ دی با فروش ۱۵۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومانی به کار خود پایان داد که عنوان گران‌ترین اثر، به پرویز تناولی اختصاص پیدا کرد که مجسمه‌اش به رقم ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسید.

نشست تحلیل و بررسی حراج تهران روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری ایده، واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ برگزار خواهد شد و حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است