سینا ذکایی با «تهران، عصر زمستانی» به تالار وحدت می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳

سینا ذکایی با «تهران، عصر زمستانی» به تالار وحدت می‌آید

کنسرت «تهران، عصر زمستانی» به رهبری سینا ذکایی، ۲۸ دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، سینا ذکایی سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران پیش از این در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا از اجرای کنسرت «تهران، عصر زمستانی» در تالار وحدت خبر داده بود اکنون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی اعلام کرده است که کنسرت «تهران، عصر زمستانی» به رهبری سینا ذکایی، ۲۸ دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت۲۰ قطعه از آثار هنرمندان ایرانی و کشورهایی چون ایتالیا، آرژانتین، فرانسه، ارمنستان و آذربایجان با تنظیم سینا ذکایی برای ارکستر، اجرا می‌شود. این قطعات بازتاب‌دهنده فرهنگ، زبان و موسیقی ملت‌های مختلف است.

سینا ذکایی (تنظیم کننده، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت)، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، امیرحسام زبردست (ساکسفون)، سهیل اباذری (پیانو)، سروش عمومی (درامز)، امین قیاسی و پانیذ شهرستانی (پرکاشن)، مازیار احمدپور (گیتار) و فرید الهی (گیتار باس) با کارگردانی رضا مهرانفر در این کنسرت به اجرای قطعات می‌پردازند.

کنسرت «تهران، عصر زمستانی» به رهبری سینا ذکایی، ۲۸ دی از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است