اعلام آمادگی شهرداری همدان برای همکاری در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۲

اعلام آمادگی شهرداری همدان برای همکاری در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار همدان برای برگزاری در راستای هماهنگی برای برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نشست مشترک احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با سیدمسعود حسینی شهردار همدان در راستای هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار شد.

احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر با شهرداری و سایر ارگان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره بیست و هفتم گفت: امیدواریم همکاری‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های شهر در ایام برگزاری جشنواره صورت بگیرد.

او افزود: تلاش بر این است که با کاهش موازی‌کاری‌ها، همکاری و تعامل با دستگاه‌های مرتبط و اثرگذار در اولویت قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سالن تالار فجر همدان یکی از سالن‌های اصلی اجرای نمایش‌های جشنواره است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم و استانداردسازی در این سالن برای افزایش کیفیت اجرای نمایش‌ها فراهم شود.

این مدیر هنری همچنین تصریح کرد: در دوره بیست و ششم توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخوردار شهر صورت گرفت و تلاش شد با اجرای نمایش توسط سن سیار و اهدای هدایا کودکان مناطق مختلف از برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

احمدرضا احسانی در پایان گفت: امسال نیز تلاش ما بر این است که با همکاری دستگاه‌ها اجرای نمایش برای کودکان مناطق حاشیه شهر با جدیت دنبال شود.

سیدمسعود حسینی شهردار همدان نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری از تمام توان و ظرفیت خود برای برگزاری جشنواره بیست و هفتم استفاده خواهد کرد، بیان کرد: در این دوره همانند دوره‌های قبل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان در کنار ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود.

شهردار همدان در پایان با تأکید بر تلاش برای هم‌افزایی در برگزاری جشنواره، اظهار کرد: در حال حاضر سالن تالار فجر همدان در مرحله تعمیر و تجهیز است و تا برگزاری جشنواره آماده بهره‌برداری خواهد شد.

از دیگر مدیران حاضر در جلسه می توان از سیدمحمدرضا جوادی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل، داوود ابوترابی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل، امید گلابتونچی مشاور مدیرکل و هادی بلاغی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نام برد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اسفندماه ۱۴۰۰ به دبیری امیرمشهدی عباس و با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000