خرید فالوور اینستاگرام / ارزان و با کیفیت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

خرید فالوور اینستاگرام / ارزان و با کیفیت

با خرید فالوور ميتوانيد افزايش و رشد چشم گيری از طريق شبکه اجتماعی اینستاگرام دريافت کنيد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام ارزان هستید با ما همراه شوید. همانطور که میدانید فالوورها نقش بسیار مهمی را در پیج ایفا میکنند. تا زمانی که فالوورهای یک پیج کم است فعالیت های پیج حتی به صرت حرفه ای نیز بی فایده میباشد. زیرا کاربران به محض مشاهده تعداد فالوورهای کم پیج شما، پیج را ترک کرده و شاید هیچگاه دیگر وارد آن نشوند.

به همین خاطر خرید فالوور ایرانی به کاربران کمک میکند تا پیج خود را گسترش دهند. سپس با تبلیغات، تبادل و روش های دیگر فالوور ارگانیک جذب کنند.

پس اگر نیز به دنبال رشد پیج خود هستید ما خرید فالوور اینستاگرام ارزان را پیشنهاد میدهیم. شما با خرید فالوور در مدت زمان بسیار کمی میتوانید هر تعداد فالوور که میخواهید دریافت نمایید.

                         

شما میتوانید افزایش و رشد چشم گیری از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کنید.

اما فرموش نکنید که برای رشد بیشتر لازم است استراتژی های مختلف مانند دنبال کردن دیگران، تولید محتوای یونیک، ، نظر دادن مستقیم زیر پست های دیگران و هشتگ گذاری در زیر پست های خود را نیز لحاظ کنید.

این استراتژی در طولانی مدت موثر خواهد بود اما یک روش کاملا ارگانیک میباشد.

محدودیتی در خرید تعداد فالوور های اینستاگرام وجود ندارد و در صورتی که بخواهید از امکانات بیشتر استفاده نمایید بهتر است پنل خربداری نمایید.

اکنون قصد داریم انواع فالوورها را به شما معرفی نماییم تا بتوانید بهترین سرویس را برای خرید انتخاب کنید.

انواع فالوور اینستاگرام

 ۴ نوع فالوور برای خرید وجود دارد که به آنها اشاره نموده ایم.

     ۱٫  فالوور فیک(خارجی)

۲٫  فالوور غیر فعال

۳٫  فالوور فعال

۴٫  فالوور واقعی و ایرانی

بهتر است فالوور ایرانی و واقعی دریافت نمایید. زیرا فالوور فیک سودی برای پیج شما ندارد و فالوور غیر فعال نیز هیچ فعالیتی نمیتواند در پیج شما انجام دهد. درست است که فالوور واقعی قیمت کمی بالاتر از فالوور فیک دارد اما به شدت در رشد پیج شما تاثیر گذار خواهد بود.

اکنون قصد داریم به شما بگوییم که پس از خرید فالوور اینستاگرام چه اقداماتی انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان شاهد رد پیج خود باشید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که خرید فالوور اینستاگرام ارزان را از طریق هر سایتی انجام ندهید. زیرا تمامی سایت ها معتبر نیستند و ممکن است به پیج شما آسیب وارد شود. به همین خاطر ما سایت فالووران را به شما پیشنهاد میدهیم که سرویس هایی کاملا باکیفیت، مقرون به صرفه و واقعی ارائه میدهد.

در این سایت سرویس های رایگان نیز وجود دارد که برای اطمینان میتوانید در ابتدا از این سرویس ها استفاده نمایید. سپس در صورت رضایت سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اقدمات لازم پس از خرید فالوور اینستاگرام

کپشن نویسی خود را تقویت نمایید: استفاده از اطلاعات صحیح و جملات زیبا در افزایش فالوور نقش اساسی دارد. همچنین باید سعی کنید از انتشار اخبار جعلی بپرهیزید، حاشیه نروید، با زبانی ساده و صمیمانه با مخاطب صحبت کنید و هرگز از جادوی کلمات غافل نشوید.

از هشتگ های مناسب استفاده نمایید: هشتگ ها نقش مهمی در اینستاگرام ایفا میکنند و به دیده شدن پست شما کمک خواهند نمود. اما باید از هشتگ های مرتبط با پست خود استفاده نمایید. زیاد از هشتگ های ترند استفاده نکنید و برای هر پست خود نهایتا تا ۶ هشتگ قرار دهید.

قدرت تبلیغات را نادیده نگیرید: شما باید پیج های محبوب و ترجیحا مرتبط با پیج خود را پیدا کرده و در صورت بالا نمودن مبلغ تبلیغات، چندین بار تبلیغ انجام دهید. این کار به شدت در رشد پیج شما تاثیر گذار خواهد بود.

در خاطره افراد ماندگار شوید: شما برای فروش و یا ارائه خدمات، نیاز به ارتباط با مردم دارید. به همین دلیل در ابتدا باید صبور باشید و با لطافت با مخاطبان خود صحبت نمایید. همچنین سعی کنید پاسخ سوالات آنها را کامل بدهید و طوری رفتار کنید که فرد احساس نکند هدف شما تنها فروش و یا ارائه خدمات به هر قیمتی میباشد. بلکه احساس کند که مشتری برای شما اهمیت دارد و قصد دارید به طور کامل او را راهنمایی کنید.

رعایت این نکات در کنار پیدا کردن زمان مناسب پست گذاری، شناخت سلیقه مخاطبان، گذاشتن استوری به طور روزانه و… بسیار در بالا بردن فالوور موثر و مفید خواهند بود.

 

همچنین خیلی از صاحبان پیج های اینستاگرامی برای اینکه بتوانند به کاربران و مشتریان خود پشتیبانی بهتری ارائه بدهند از تلگرام هم استفاده میکنند. ما در سایت فالووران علاوه بر خدمات اینستاگرام، خدمات تلگرام را هم ارائه میدهیم که یکی از این خدمات خرید ممبر گروه تلگرام برای کسانی است که دوست دارند تعداد بالایی از کاربران را در کانال تلگرام خود داشته باشند تا علاوه بر اینستاگرام در تلگرام هم فروش داشته باشند.

 

منبع:  www.followeran.com

 

 

 

                                                                                                                                  

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است