برنامه کارگاه‌های آموزشی «رویازی۲» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷

برنامه کارگاه‌های آموزشی «رویازی۲» اعلام شد

دوره‌های آموزشی «رویازی 2» هفته دوم مهر ماه با حضور چهار استاد خارجی و سه استاد ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق اعلام شورای اجرایی رویداد رویازی، دوره‌های آموزشی تخصصی عنوان شده در بسته‌های حمایتی این رویداد همانند سال گذشته با حضور استادان داخلی و خارجی در هفته دوم مهر ماه برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها به همت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری از ۷ تا ۱۰ مهر ماه برگزار می‌شود و همه شرکت کنندگان رویازی که تا پایان مهلت تعیین شده ثبت نام خود را در سایت رویازی کامل کرده باشند، برای حضور در کارگاه‌ها دعوت می‌شوند.

دیمیتری یاکونین (Dmitry Yakunin) تهیه کننده و مدیر اجرایی مرکز جوانان اتحادیه سینماگران روسیه، کارگاه آموزش جامع پیچ و استراتژی‌های مرتبط با ارائه طرح را برگزار می‌کند. الکساندر میرگُرُدسکی (Alexander Mirgorodskiy) تهیه کننده و سازنده انیمیشن، تجزیه و تحلیل اقتصادی هزینه‌های تولید انیمیشن را ارائه می‌کند. ایلنا چیستیاکووا (Elena Chistiakova) استاد MBA و مربی آموزش تجارت، اصول و مبانی مذاکره و برگزاری جلسات تخصصی را آموزش می‌دهد. اسوتلانا بوخاروا (Svetlana Bukharaeva) متخصص اقتصاد انیمیشن، درباره کپی رایت، مالکیت معنوی و توزیع تولیدات رسانه‌ای از دیدگاه حقوقی صحبت می‌کند. محسن اکبری، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به مساله مالکیت معنوی در قوانین و مقررات ایران می‌پردازد، عباس ایمانی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته تألیفات (کپی رایت) مالکیت معنوی در رویه قضایی را مرور می‌کند و مریم نقیبی، کارشناس امور بین‌الملل و بازارهای جهانی، مبحث انیمیشن در بازارهای بین‌المللی را ارایه می‌کند.

ثبت‌نام در رویازی۲ تا ۳۱ شهریور در سایت  royazi.com ادامه دارد و برای شرکت‌کنندگان نهایی دوره اول رویداد رویازی ۶۰ درصد، اعضای انجمن صنفی انیمیشن ۵۰ درصد و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ۴۰ درصد تخفیف اختصاصی برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است