پخش سه سریال جدید از رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰

پخش سه سریال جدید از رادیو نمایش

سه سریال جدید از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «تاب چله»، «خوشمزه ترین فسنجان دنیا» و «ریشه های عمیق» عناوین سریال هایی هستند که این روزها از آنتن رادیو نمایش پخش می‌شوند.

«تاب چله» به نویسندگی حسین تفنگدار و سردبیری شهلا دباغی داستان زنی را روایت می کند که پس از سال ها تصمیم گرفته است قهوه خانه‌ای که پاتوق هنرمندان بوده و طی حادثه ای سوخته است را بازسازی کند.

نمایش «تاب چله» به کارگردانی نازنین مهیمنی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حاجی نوروزی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی رامین پورایمان، محمد پورحسن، امیر زنده‌دلان، حمید یزدانی، سیما رستگاران، مهرداد مهماندوست، مونا صفی، علی اصغر دریایی، کامیار محبی و فرشید صمدی‌پور هر روز ساعت ۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۵:۳۰ همان روز است.

نمایش رادیویی «خوشمزه ترین فسنجان دنیا» درباره پنج زن میانسال است که با هم به سفر می روند تا یکی از آنها که به دلیل از دست دادن همسرش افسرده شده حال بهتری پیدا کند اما در طی چند روز از اقامتشان هر کدام از مشکلاتی که دارند، می گویند.

سریال«خوشمزه ترین فسنجان دنیا» به نویسندگی هانیه نجفی، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری جعفر جودتی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، بهناز بستان دوست، معصومه عزیزمحمدی، شیما جانقربان، شقایق خاکی پور، سارا فردوسی، مهرداد مهماندوست، حمید یزدانی، محمد آقامحمدی، احمد لشینی، مسعود زنوزی راد، محمد پورحسن، سعید سلطانی و شمسی صادقی هر روز ساعت ۴:۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

مجموعه نمایشی «ریشه های عمیق» نیز به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر درباره جوان سیاهپوستی است که با درجه افسری از جنگ در اروپا به شهر خود در آمریکا برگشته است و قصد دارد مدرسه ای بسازد و به بچه های سیاهپوست درس بدهد.

نمایش «ریشه های عمیق» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری رضا طاهری، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر و با هنرمندی محسن بهرامی، مجید حمزه، محمدرضا علی، بیوک میرزایی، نگین خواجه نصیر، شمسی صادقی، شهین نجف زاده و رویا فلاحی هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است