۲ فیلم جدید از سازنده «حس ششم» در راه است/ فاش نشدن داستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
خبرهایی جدید از ام نایت شیامالان؛

۲ فیلم جدید از سازنده «حس ششم» در راه است/ فاش نشدن داستان

بر اساس بیانیه‌ای که یونیورسال منتشر کرده است، ام نایت شیامالان به زودی ساخت 2 فیلم دیگر برای این استودیو را شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، ام نایت ‌شیامالان کارگردان و نویسنده هندی-آمریکایی و سازنده آثاری چون «حس ششم»(۱۹۹۹) و «نشانه‌ها»(۲۰۰۲) قصد دارد با ادامه همکاری خود با یونیورسال، ۲ فیلم دیگر را روی پرده ببرد.

بر اساس خبری که استودیوی یونیورسال روز دوشنبه ۱۶ سپتامبر منتشر کرد، اکران این ۲ پروژه جدید برای ماه فوریه سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. هنوز از عنوان و قصه این فیلم‌های جدید خبری به بیرون درز پیدا نکرده است.

یونیورسال در ۳ فیلم آخر شیامالان یعنی «ملاقات»(۲۰۱۵)، «شکافته»(۲۰۱۶) و «شیشه»(۲۰۱۹) حضور داشته است. پیتر کارمر رییس یونیورسال در این باره گفت: ام نایت شیامالان به ساخت آثار هیجان‌انگیز و قصه‌های اصیل خود ادامه داده و مخاطبان را روی صندلی میخکوب نگه خواهد داشت. او ادامه داد: هیچکس مانند او نیست، شیامالان فیلمساز استادی است که با بالاترین توانش کار می‌کند و ما مفتخریم که بار دیگر یونیورسال را به عنوان خانه و میزبان پروژه‌های خود انتخاب کرده است.

‌شیامالان نیز درباره این همکاری جدید گفت: آن بیرون استودیوهای فیلمسازی بسیار خوبی وجود دارند اما یونیورسال متعهد به ساخت آثار اورجینال است. آن‌ها در پیدا کردن مخاطب برای قصه‌های جدید با روندی غیرمنتظره، استاد هستند. من باور دارم چنین فیلم‌های اصیلی برای ادامه حیات اکران‌های سینمایی حیاتی هستند.

آثار شیامالان در طول ۲ دهه گذشته بیش از ۳٫۳ میلیارد دلار فروش جهانی داشته است. آخرین فیلم او یعنی تریلر ابرقهرمانی و روانشناسانه «شیشه» که در واقع قسمت نهایی سه‌گانه فیلم‌های «نشکن» (۲۰۰۰) و «شکافته»(۲۰۱۶) محسوب می‌شد، امسال ۲۵۰ میلیون دلار فروخت و در برابر بودجه ساخت ناچیز ۲۰ میلیون دلاریش، سود عظیمی را نصیب یونیورسال کرد.

ام نایت شیامالان همچنین قصد دارد به زودی پروژه تریلر روانشناسانه ۱۰ قسمتی خود به نام «خدمتکار» را برای سرویس ویدیو آنلاین اپل کلید بزند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است