الگویم برای نقش عمه گوهر در «برف بی‌صدا می‌بارد» مادربزرگم بود

پانته‌آ سیروس بازیگر سریال «برف صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا که از شبکه سیه سیما در حال پخش است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا اظهار کرد: پس از نوروز سال ۹۹ این سریال به من پیشنهاد شد و مجموعه نیز تیرماه جلوی دوربین رفت. من قبلاً در فیلم سینمایی «اینجا همه چیز خوب است» با پوریا آذربایجانی تجربه همکاری داشتم و برای حضور در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مکمل را در دریافت کرده بودم و تجربه آن همکاری باعث شده بود آشنایی خوبی میان من و فیلمساز صورت گیرد.

وی افزود: آذربایجانی وقتی نقش را به من پیشنهاد کرد تصور اولیه‌‌ام این بود که چنین کاراکتری قبلاً بارها تکرار شده است، اما با صحبت‌هایی که با من داشت دریافتم او می‌خواهد قالب‌ها و شکل های جدیدی از این نقش ارائه دهد که تا به حال تکرار نشده است برای همین به وی اعتماد کرده و نقش را پذیرفتم.

این بازیگر ادامه داد: من در زندگی آدم منضبطی هستم و به کارم کاملاً ایمان دارم برای همین وقتی با پیچیدگی‌های نقشم در «برف بی صدا می بارد» آشنا شدم دریافتم، قادرم کاراکتر را به خوبی جان بخشم. نقش عمه گوهر درباره زنی است که به کاری که انجام می‌دهد ایمان دارد و در همین راه، عزیزترین داشته‌هایش در زندگی را که همان بچه هایش است به جنگ می‌فرستد و در انتظار بازگشت آنها روزها را سپری می‌کند. کاری که این مادر درسریال انجام می‌دهد به نظرم سخت‌ترین کار جهان است، زیرا مادری که فرزندانش را به میدان جنگ می‌فرستد وصف حالش به این راحتی‌ها ممکن نیست.

این بازیگر اضافه کرد: الگوی من برای این نقش، مادر بزرگم بود. من مادربزرگی بسیار مذهبی و با ایمان داشتم برای همین وقتی نقش عمه گوهر به من پیشنهاد شد، تصمیم گرفتم از مادربزرگ خودم برای جان بخشیدن به نقش استفاده کنم. در ضمن تمام تلاشم این بود در این کار با نقشم، زندگی کنم چون معتقدم اگر می‌خواهید یک نقش خوب از کار دربیاید حتماً می‌بایست آن را زندگی کرد.

سیروس با بیان اینکه با گروه بازیگری کاملاً همراه بوده است، گفت: تا حالا نشده است در سابقه کاری خود با دیگر بازیگران فیلم یا سریالی مشکل داشته باشند. در این کار نیز همراهی و مشارکت خوبی با تمام گروه برقرار کردم. درباره تجربه همکاری با فرهاد آئیش نیز باید بگویم بسیار لحظات خوبی را با او می‌گذراندم و از او چیزهای بسیار یاد گرفتم.

وی در پاسخ به اینکه چرا بازیگر شده است، بیان کرد: من به هنر هفتم ورود نکردم که شاغل باشم بلکه دوست داشتم به واسطه فعالیت هایم حرفی زده باشم.

انتهای پیام/