فروپاشی زندگی عاشقانه «گیتی همسر علیرضا»

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، پوستر فیلم «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمیدرضا هنری و تهیه‌کنندگی همایون رضا عطاردی و عزت‌الله جامعی‌ندوشن که توسط محمد طاهری طراحی شده است، رونمایی شد.

اکران این فیلم از 8 دی ماه در سینماهای «هنروتجربه» آغاز شده است.

آرش آصفی، رویا جاویدنیا، زهرا برومند، کریم اکبری‌مبارکه، سیامک راشدی، مریم معینی و با معرفی ریحانه رضی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم «گیتی همسر علیرضا» آمده است: گیتی و علیرضا در کنار هم زندگی آرام و متوسطی دارند. گیتی که استادیار دانشگاه است برای ارائه مقاله علمی خود به زنو باید سفر کند. علیرضا در کابوس‌هایی که او را در مرز از بین رفتن قرار داده، سرگردان است. او به پیشنهاد روانپزشک خود دست به اعتراف عجیبی می‌زند. اعترافی که مسیر زندگی عاشقانه گیتی و علیرضا را به فروپاشی می‌کشاند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: حمیدرضا هنری، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا هنری و سیدفاضل وزیری‌محبوب، گرافیک: ابراهیم حقیقی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، طراح چهره‌پردازی: علی ضرابی، تدوین و طراح صحنه: حمیدرضا هنری، موسیقی: داریوش تقی‌پور (اوستا)، صدابردار: علی‌اصغر علیان، طراح صدا: مهران ملکوتی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا رضوانی، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی، تهیه‌کنندگان: همایون رضا عطاردی و عزت‌الله جامعی‌ندوشن و محصول: بنیاد سینمایی فارابی.

انتهای پیام/