برنامه رادیویی باید خودش مخاطب جذب کند/ هدف «چه فرصتی چه شبی» جذب جوانان است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
فریبرز گلبن در گفتگو با صبا:

برنامه رادیویی باید خودش مخاطب جذب کند/ هدف «چه فرصتی چه شبی» جذب جوانان است

برنامه پنجشنبه شب‌های رادیو جوان «چه فرصتی په شبی» بعد از سال‌ها با اجرای فرزاد حسنی و تهیه کنندگی فریبرز گلبن دوباره روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه «چه فرصتی چه شبی» برای اولین بار نزدیک به ۱۵ سال پیش، روی آنتن شبکه رادیویی جوان قرار گرفت، این برنامه‌‌ که زیر مجموعه برنامه‌های شبانگاهی رادیو جوان «اینجا شب نیست» است، بامداد پنجشنبه‌ها از ساعت ۰۰:۰۰ تا ساعت ۲ اجرا می‌شد.

فرزاد حسنی مجری این برنامه بعد از سه سال و نیم دوری از فضای رادیو و تلویزیون، بار دیگر با اجرای برنامه «چه فرصتی چه شبی» به رادیو برگشته است. برنامه «چه فرصتی چه شبی» کاری از گروه دانش شبکه جوان است که بامداد پنجشنبه‌‌ها از رادیو جوان روی موج اف.ام ردیف ۸۸ پخش می‌شود و فریبرز گلبن تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارند.

فریبرز گلبن تهیه‌کننده این برنامه درباره بازگشت فرزاد حسنی به رادیو و اجرای دوره جدید برنامه «چه فرصتی چه شبی» گفت: سال‌ها از برنامه دور بودیم، با بازگشت فرزاد حسنی به رادیو و تلویزیون بار دیگر این برنامه را روی آنتن رادیو جوان با نام قبلی خود و طبق روال گذشته بردیم.

وی افزود: ماهیت برنامه فعلی، همان ماهیت برنامه سال‌های گذشته است، اما آیتم‌هایی را بنا بر اقتضای نسل جوان در برنامه قرار دادیم و احتمالا برنامه‌های جدیدی در آینده به «چه فرصتی چه شبی» اضافه خواهیم کرد.

پیشکسوت رادیو و تلویزیون درباره حال و هوای برنامه «چه فرصتی چه شبی» بیان کرد: برنامه «چه فرصتی چه شبی» ساعت ۱۲ شب روی آنتن می‌رود، در این ساعت قصد نداریم که مشکل و مسئله‌‌ای را از مسئول مربوطه پیگیری کنیم یا آن را حل کنیم، چون در آن ساعت اقتضا نمی‌کند، بلکه قصد داریم به مردم و خصوصا جوانان آرامش بدهیم تا روحشان کمی با غزل خواندن و لبخند زدن، آرام بگیرد و خستگی یک هفته کاری از جانشان خارج شود.

وی ادامه داد: در حوزه‌هایی مانند، روانشناسی، جامعه شناسی، ادبیات، سینما و موسیقی در طول برنامه همراه کارشناسانی هستیم که خیلی کوتاه با مخاطبان به گفتگو می‌پردازند.

گلبن درباره نقش موسیقی در برنامه گفت: عمده بخش‌های برنامه با موسیقی همراه است، قصد داریم در جهت ترغیب جوانان موسیقی‌هایی که آنان دوست دارند و مطابق میل‌شان است را پخش کنیم، موسیقی عضو جدانشدنی برنامه «چه فرصتی چه شبی» است‌.

این تهیه کننده درباره دغدغه برنامه «چه فرصتی چه شبی» افزود: یک برنامه رادیویی باید خودش جا بیافتد و مردم آن را بپسندند. تلاش عوامل برنامه «چه فرصتی چه شبی» به همراه من و فرزاد حسنی، مجری برنامه، جذب مخاطبان دهه ۷۰ و ۸۰ به رادیو و برنامه است.

وی در پایان با آسیب شناسی مخاطبان و اشاره به دوری جوانان از برنامه‌های رادیویی گفت: متاسفانه عموم شنونده‌های رادیو را افراد مسن و پا به سن گذاشته به همراه خانم‌های خانه‌دار و… تشکیل می‌دهند و ما قصد داریم طبق گفته مدیر شبکه رادیویی جوان، جوانان را به سمت رادیو بکشانیم تا حداقل چند ساعتی کمتر در فضای مجازی غرق باشند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000