«نمور» یک درام اجتماعی‌خانوادگی است/ با تمام مشکلات به کارمان ادامه می‌دهیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳

«نمور» یک درام اجتماعی‌خانوادگی است/ با تمام مشکلات به کارمان ادامه می‌دهیم

سیدیاسر جعفری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» درباره روند تولید این فیلم و سختی‌های تولید فیلم در خارج از تهران گفت.

سیدیاسر جعفری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره روند تولید این اثر بیان کرد: قرار بود با نویسنده «نمور» سریالی را شروع کنیم که در زمان نگارش آن متن فیلمنامه «نمور» را به من معرفی کرد و پس از مطالعه با توجه به اینکه سوژه و متن خوب بود و تازگی داشت، تهیه‌کنندگی کار را قبول کردم.

او افزود: با توجه به اینکه درگیر یک اثر برای نمایش خانگی و مجری طرح فیلم «شبگرد» فرزاد موتمن بودم، با وقفه ای حدود یک سال مراحل تهیه و تولید کار را شروع کردم.

بازیگر سریال «جراحت» اظهار کرد: اواسط تابستان ۱۴۰۰ پروانه ساخت فیلم را گرفتیم و فیلمبرداری کار اواخر مهر و اوایل آبان ماه آغاز شد.

مجری طرح فیلم «شبگرد» مطرح کرد: «نمور» یک درام اجتماعی خانوادگی است و روایتگر برملا شدن رازی بعد از بیست سال در یک خانواده است که باعث تشنج در آن خانواده می شود.

تهیه کننده «نمور» درباره مشکلات تهیه اثر بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده تهیه‌کنندگی سخت تر از قبل شده و من در تهیه فیلم «نمور» حتی ریالی از سازمان یا ارگانی نگرفتم و تمام بودجه این فیلم خصوصی است.

بازیگر سریال «گمشدگان» عنوان کرد: امیدواریم با تمهیداتی که سازمان سینمایی رقم می‌زند و افزایش تعداد سالن ها کمی در بخش فروش فیلم ها ادامه حیات بدهیم و تا حدودی از ضررهایی که متوجه تهیه کنندگان است، کم شود.

بازیگر فیلم سینمایی «بی وزنی» با اشاره به شرایط فیلمبرداری در دوران کرونا توضیح داد: با توجه به واکسیناسیون گروه، تاخیر کوتاهی در فیلمبرداری داشتیم تا دز دوم واکسن تزریق شود و در صحنه نیز تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شد و خوشبختانه کسی درگیر کرونا نشد.

بازیگر فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع» ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور و استان گیلان انجام شد که تمام لوکیشن ها در بندر انزلی انتخاب و جلوی دوربین رفت.

این تهیه کننده سینما با توجه به فیلمبرداری بسیاری از آثار در استان های دیگر پیشنهاد کرد: سازمان سینمایی برای تهیه اثر در شهرهای دیگر با هتل های دولتی تفاهم نامه ای امضا کند تا با ارایه تخفیف به ویژه برای اسکان کمی از بار مالی روی دوش تهیه‌کنندگان کم شود چرا که به جز این موارد ما درگیر مسایل پس از تولید و خیلی از مشکلات دیگر هستیم و همکاری سازمان سینمایی می تواند خیلی از آنها را مرتفع و روند اجرایی آن را تسریع کند البته که با تمام مشکلات نیز به کارمان ادامه می دهیم.

سیدیاسر جعفری در پایان گفت: برطبق زمانبندی اعلام شده برای ارایه آثار به دبیرخانه ما با پایان مراحل فنی کار در مهلت مقرر اثر را به دبیرخانه جشنواره تحویل دادیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است