رونمایی از پوستر «رادیکال هفت ممیز هفت»/ آشا محرابی و محمد حاتمی روی صحنه تئاتر می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲

رونمایی از پوستر «رادیکال هفت ممیز هفت»/ آشا محرابی و محمد حاتمی روی صحنه تئاتر می‌روند

پوستر اصلی نمایش «رادیکال هفت ممیز هفت» به کارگردانی و نویسندگی شهرام اسدزاده رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، پوستر اصلی نمایش «رادیکال هفت ممیز هفت» توسط عوامل این نمایش رونمایی شد.

«رادیکال هفت ممیز هفت» نمایشی است که از ۲۶ دی ماه ساعت ۱۹ در سالن نقطه عطف سینما تئاتر با بازی آشا محرابی و  محمد حاتمی روی صحنه اجرا خواهد رفت.

شهرام اسدزاده نویسنده و کارگردان سینما پس از محدودیت‌های دوران کرونا و دوری از صحنه تئاتر به همراه مهدی مقصود تهیه کنندگی «رادیکال هفت ممیز هفت» را برعهده گرفته‌اند.

نویسندگی دراماتورژ این اثر را مریم تاجیک و کارگردانی کار را محمد حاتمی انجام می‌دهند. مشاور رسانه‌ای این نمایش جعفر پاکزاد است و ‏از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح موسسه نقطه عطف سینما تئاتر، آسیه اسدزاده اشاره کرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از گروه کارگردانی: مطهره سریار و امیر آزاده، طراح صحنه و نور: محمد حاتمی، موسیقی و آهنگساز: تایماز، طراح پوستر و بروشور: سوگل ضامنی، طراح لباس: هلیا شکری، طراح حرکت: ایده ابوطالبی، عکاس: شهاب خیری، ضبط صدا و تصاویر: نادر علی مردانی، جلوه‌های رایانه‌ای: امیر نیک نام، ساخت تیزر: امیرحسین تحسینی، ترجمه متن به انگلیسی: استاد قلی زاده، مدیریت سالن: داریوش آهنچیان، مدیر داخلی سالن: نیلوفر پوری فرد، مدیر اجرایی سالن: سعید محمدی و تدارکات: ناصر بیگدلی.

برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید از طریق مراجعه به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/radikal7 یا تماس با صبا امیری مدیر اطلاعات و فروش این نمایش با شماره تماس: ۰۹۲۱۸۴۰۶۰۳۹ اقدام کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است