پوستر رسمی «مرد ایرلندی» منتشر شد/ حضور در جشنواره رُم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵

پوستر رسمی «مرد ایرلندی» منتشر شد/ حضور در جشنواره رُم

نخستین پوستر رسمی فیلم «مرد ایرلندی» با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از کولایدر، نخستین پوستر رسمی فیلم حماسی گانگستری «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شد.

فیلم «مرد ایرلندی» براساس کتاب «شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی» نوشته چارلز براندت با فیلمنامه ای از استیون زیلان ساخته شده است.

در «مرد ایرلندی» رابرت دنیرو در نقش فرانک شیران آدمکش مشهوری که در کنار عده ای از بدنام ترین شخصیت های قرن بیستم حضور داشت، بازی کرده است. آل پاچینو دیگر ستاره بزرگ هالیوود نیز در این فیلم در نقش جیمی هافا رهبر اتحادیه کارگران آمریکا بازی کرده است.

در پوستر رسمی «مرد ایرلندی» که امروز ۱۶ سپتامبر منتشر شد. رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی سه بازیگر اصلی فیلم در مرکز پوستر قرار دارند. در این پوستر جو پشی که از سال ۲۰۰۶ تا به امروز حضور زیادی در سینما نداشته در جلوی پوستر، دنیرو در مرکز و آل پاچینو در پس زمینه قرار دارد.

در پایین پوستر نیز تاریخ اکران فیلم در سینماهای معین و نمایش فیلم در نتفلیکس درج شده است. بنا به اعلام قبلی «مرد ایرلندی» یک نوامبر در چند سینمای مشخص اکران می شود و سه هفته بعد از آن نیز روز ۲۷ نوامبر در نتفلیکس عرضه می شود.

در خبر دیگری که بلافاصله بعد از انتشار پوستر رسمی فیلم، هالیوود ریپورتر منتشر کرد، اعلام شد که فیلم «مرد ایرلندی» بعد از نمایش در جشنواره های نیویورک و لندن به جشنواره رُم در ایتالیا می رود. آنتونیو موندا دبیر جشنواره در بیانیه ای درباره حضور «مرد ایرلندی» در جشنواره امسال گفت: شرکت «مرد ایرلندی» در فستیوال رُم، افتخار بزرگی برای من و هرکسی که در جشنواره کار می کند، است.

چهاردهمین دوره جشنواره فیلم رُم بین روزهای ۱۷ تا ۲۷ اکتبر برگزار می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است