آرای مردمی مرحله اول «خنداننده‌شو ۳» مشخص شد/ قول حمایتی رامبد جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۵

آرای مردمی مرحله اول «خنداننده‌شو ۳» مشخص شد/ قول حمایتی رامبد جوان

با اعلام آرای مردمی مرحله دوم «خنداننده شو» با 12 نفر استندآپ کمدین ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، به دنبال بررسی سه میلیون رای، ۸ نفر از شرکت کنندگان دور بعدی «خنداننده شو» به ۴ نفر اول پیوستند. ضبط این برنامه همزمان با مشخص شدن افراد راه یافته به مرحله بعد و با حضور مدیران شبکه نسیم، شرکت کنندگان، داوران و مربیان صورت گرفت و نتایج آرای مردمی اعلام شد.

در حاشیه این برنامه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن گفتگو با عوامل برنامه، داوران و دست اندرکاران از تلاش و دقت تیم تولید برای انتقال هر چه بهتر و موثر حال خوب به مردم قدردانی کرد و اقبال رو به رشد «خندوانه» در نظر سنجی های اخیر مرکز تحقیقات سازمان را موید این اتفاق دانست و بر انتقال تجربه و همکاری با چهره‌های نوظهور این هنر تاکید کرد.

مدیر شبکه نسیم در جمع شرکت کنندگان سومین دوره «خنداننده شو»، صحنه «خندوانه» را فرصتی ذی قیمت و استثنایی برای ورود چهره های جدید به عرصه هنر عنوان کرد و از شرکت کنندگان خواست تا ضمن تلاش مضاعف و مراقبت از آفات شهرت، این عرصه را به فرصتی برای ادامه مسیر و زندگی حرفه‌ای تبدیل کنند.

رامبد جوان نیز با اشاره به اهداف ساخت این برنامه از شرکت کنندگان خواست تا این صحنه را شروع رسمی کار حرفه‌ای خود بدانند.

وی با قدردانی از همه کسانی که به این عرصه وارد شدند تاکید کرد: افراد حاضر در این برنامه مانند زنجیر و حلقه‌های این هنر هستند که از فصل اول «خنداننده شو» آغاز شده و با معرفی چهره های جدید به این راه ادامه خواهد داد.

مجری و طراح برنامه «خندوانه» در ادامه با بیان ظرفیت های حاضران در این رقابت، خطاب به شرکت کنندگانی که از راه یابی به مرحله بعد باز ماندند، گفت: «خندوانه» خانه و خاستگاه شماست و به یقین شبکه نسیم و «خندوانه» در این مسیر حامی شما خواهد بود.

از میان ۲۰ شرکننده برنامه «خندوانه» در طول چهار شب ۴ نفر با رای مستقیم داوران به دور بعد راه یافتند و ۴ نفر با رای آنها از دور رقابت حذف شدند. ۸ تن از شرکت کنندگان نیز از طریق آرای مردمی به دور بعدی راه پیدا کردند. بدین ترتیب در دوره دوم ۱۲ نفر در سومین مسابقه «خنداننده شو» با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

این برنامه که با حضور تمامی شرکت کنندگان داوران و مربیان برگزار شد سه شنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت و نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است