فیلم جنجالی «فی‌المدت المعلوم» دنباله‌دار شد/ معرفی بازیگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱

فیلم جنجالی «فی‌المدت المعلوم» دنباله‌دار شد/ معرفی بازیگران

فیلم «فی المدت المعلوم ۲» به تهیه کنندگی سید محسن جاهد و رویا شریف به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد.

به گزارش خبرگزای صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کمدی، اجتماعی «فی المدت المعلوم ۲» به کارگردانی رویا شریف و تهیه کنندگی سید محسن جاهد و رویا شریف به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد.

نویسنده فیلم «فی المدت المعلوم ۲» مهدی علی میرزایی است و  این فیلم از بهمن ماه ۱۴۰۰ تولید جلوی دوربین می رود. نام این فیلم در قسمت اول خود «در مدت معلوم» بود که در قسمت دوم خود به «فی المدت المعلوم» تغییر کرد.

بازیگرانی که حضورشان در این فیلم قطعی شده‌ است، بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، مهدی سلطانی سروستانی، صبا گرگین پور و هولیا دیکن هستند. مذاکره برای جذب دیگر بازیگران ادامه دارد.

روابط عمومی فیلم به عنوان حرفی از اثر آورده است: عه این دختر خارجیه تو تهران چیکار می‌کنه؟! یعنی مشکلات جوونای ما، برا اونا هم اینقدر مهم و جذاب شده؟!

عوامل این پروژه عبارتند از مهدی علی‌میرزایی فیلمنامه نویس، سیدمحسن جاهد مدیر فیلمبرداری، سعید بصیری و رزا شریف مدیران تولید، علی جاهد برنامه ریز، مهری شیرازی طراح گریم، مهدیه ذاکری طراح لباس و آرین حبیب زاده مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است