ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از امروز یکشنبه ۱۹ دی آغاز شده و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ثبت درخواست صدور کارت ویژه اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره چهلم از ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه از طریق سایت رسمی جشنواره آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام نمایندگان تمامی رسانه‌های مرتبط و تکمیل فرم مربوطه برای صدور کارت الکترونیکی برای حضور در تماشاخانه‌های زیر مجموعه جشنواره الزامی است.

امسال نیز همچون سال گذشته شرایط به گونه‌ای است که ستاد جشنواره علی‌رغم میل باطنی نمی‌تواند بر حضور همه فعالان این حوزه اصرار ورزد به همین دلیل و به منظور تماشای آثار جشنواره در صورت اعلام محدودیت‌های بهداشتی از سوی مراکز رسمی کدی برای متقاضیان در نظر خواهد گرفت که با آن می‌توانند از طریق فضای مجازی و در پلتفرمی که معرفی خواهد شد آثار را تماشا کنند. همچنین در صورت نداشتن محدودیت کرونایی و تعیین میزان بهره‌مندی از ظرفیت سالن‌ها متقاضیان می‌توانند با دریافت کد برای دریافت بلیت اقدام کنند.

در این دوره روابط عمومی جشنواره برای حضور اصحاب رسانه کارتی صادر خواهد کرد که معرف آن‌ها خواهد بود. این کارت‌ها برای حضور در فضای تالارها و تماشاخانه‌ها تعریف شده است و تماشای نمایش‌ها به صورت حضوری صرفاً از طریق ارایه بلیت الکترونیکی میسر خواهد بود.

آپلود کارت واکسن کرونا توسط اهالی رسانه جهت تماشای آثار جشنواره ضروری است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ١۴ تا ٢۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

اخبار و رویدادهای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سایت fitf.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است