جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش افتتاح شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴

جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش افتتاح شد

مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از امور ارتباطات و رسانه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش، مراسم افتتاحیه جشنواره همزمان با رونمایی پوستر این رویداد با طراحی امیر رجبی آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور فرهاد آییش، حمیدرضا نعیمی، حامد کمیلی و برخی از مسئولان در کافه تایم آوت واقع در جزیره کیش برگزار شد و در ابتدای مراسم عبدالرضا شیبانی قائم مقام جشنواره پس از خوش‌آمدگویی به مسئولان، گروه‌های نمایشی و هیات داوران از هیات بازبین جشنواره و داوران بخش طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی قدردانی کرد.

عباس نجاری دبیر جشنواره تئاتر کوتاه کیش نیز ضمن قدردانی از هیات داوران و گروه‌های نمایشی شرکت کننده در جشنواره و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: این جشنواره به صورت مستقل اما با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هرساله برگزار می‌شود و امسال چهارمین دوره را برگزار می کنیم که گروه برگزاری جشنواره و نیرو‌های همکار با جشنواره همگی در حیطه تخصصی خودشان جزو حرفه ای‌ترین افراد هر حوزه هستند.

او افزود: معتقدم که بهترین مدیران سازمانی و ارگانی در جزیره کیش هستند و هر سال زمانی که به جشنواره نزدیک می شویم شبانه روزی با ما در ارتباط اند.

دبیر جشنواره تئاتر کوتاه کیش در پایان اعلام کرد: ما به سبک و سیاق جشنواره افتتاحیه رسمی نداریم و هدفمان اینست که این صمیمیت در همه جای جشنواره حضور داشته باشد.

سپس عباس نجاری حاضران را دعوت کرد تا با بریدن کیک جشنواره رسما چهارمین دوره این رویداد را آغاز کنند.

در روز اول برگزاری جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش ۶ نمایش در بخش کاقه ای روی صحنه رفت.

«صد تا صفر»، «یه حبه مرگ»، «مامان کو»، «دد»، «الی» و «شاه ماهی» از جمله آثاری بودند که در روز اول جشنواره اجرا شدند.

چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در جزیره کیش در حال برگزاری است.

اننهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است