دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۹

دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد

همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، سپیده یاقوتی به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در دومین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر طی حکمی دکتر سپیده یاقوتی را به عنوان دبیر جشنواره معرفی کرد.

در این حکم چنین آمده است:

«این جشنواره، به مثابه فراگیرترین رویداد تخصصی مد و لباس در ایران می تواند، با درایت و توانمندی شما در برنامه ریزی ها و نظارت های مستمر، محور تحول آفرینی آینده نگری، بازآفرینی ارزشهای دینی، ملی و قومی، احیا و توسعه زیبایی شناسی بومی در کشور شود. امید است با اتکاء به فضل الهی، سرکار عالی در تعالی با دبیران بخش های مختلف، مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس و استان ها بتوانید موجب گسترش و تقویت سبک پوشش عفیفانه ـ اسلامی و توسعه هنر ـ صنعت مد و لباس در تولیدات داخلی باشید.»

سپیده یاقوتی مدرس دانشگاه، طراح و پژوهشگر حوزه پارچه و لباس، دارای مدرک کارشناسی طراحی پارچه و لباس، کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا(س) است.

سید مجید امامی در ادامه جلسه از زحمات و تلاش های صدیقه پاکبین به عنوان دبیر چهار دوره جشنواره مد و لباس فجر تقدیر و قدردانی کرد.

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره مد و لباس کشور درباره فراخوان، پوستر، محتوای تخصصی و زمان برگزاری جشنواره بحث و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است