برق موزه فرش روشن است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲

برق موزه فرش روشن است

مدیر موزه فرش گفت: اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد و برق موزه روشن است.

به گزارش «صبا»؛ پریسا بیضایی پیرو بحثی که بین موزه داران کشور در فضاهای مجازی درباره قطعی برق موزه فرش بابت بدهی ۴۰ میلیونی این موزه به اداره برق بوجود آمده است  گفت: به دلیل بدهی چند ساعتی برق موزه فرش قطع شد که البته این موضوع برای یک ماه پیش است. بدهی ۴۰ میلیون تومانی نیز اصلا مطرح نبوده و این مبلغ ۱۱ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: معمولا اداره برق چند روز مانده به قطعی برق موزه اگر ما بدهی داشته باشیم اخطار کتبی و یا شفاهی به من می دهد. اما این بار یا اداره برق کتبی نامه ای ننوشته و یا اینکه به کسی دیگری اطلاع دادند نه من. به همین دلیل ما یک ماه پیش متوجه شدیم که به یکباره برق موزه قطع شد پس از پیگیری متوجه شدیم به دلیل بدهی مان بوده است. این قطعی برق چند ساعته بود و حتی یک روز هم موزه به این دلیل دچار اختلال و یا تعطیلی نشد. چرا که وقتی موضوع را به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران اعلام کردیم آنها سریعا بدهی را پرداخت کردند.

بیضایی بیان کرد: نمی دانم چرا اکنون این موضوع مطرح شده است و گفته اند که به دلیل برگزاری نمایشگاههای متعدد بدهی ما به اداره برق زیاد بوده است درحالی که ما معمولا سالی دو نمایشگاه برگزار می کنیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است