ویژه‌برنامه «سرو ایرانی» با تجلیل از هنرمندان و خانواده شهدا به کار خود پایان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸

ویژه‌برنامه «سرو ایرانی» با تجلیل از هنرمندان و خانواده شهدا به کار خود پایان داد

اولین ویژه‌برنامه «سرو ایرانی» که ادای احترام جامعه هنری به شهید سردار قاسم سلیمانی بود با تجلیل از هنرمندان به کار خود پایان داد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد برگزاری سرو ایرانی، با حضور هنرمندان و مسئولان هنری از هنرمندانی که در ویژه‌برنامه «سرو ایرانی» شرکت کرده بودند، تجلیل شد.

عباس گنجی، محمدرضا قادری، محمد اسدی، بهنام ولدوند، علی غیبی، زهرا مایلی، مسعود فاضلی مقدم، مصطفی کارگر و حسین شیراوند، هنرمندانی بودند که لوح و تندیس «سرو ایرانی» را دریافت کردند.

همچنین در این مراسم اختتامیه از خانواده شهید شهروز مظفری نیا همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی و تندیس «سرو ایرانی» به خانواده این شهید اهدا شد.

ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران در آیین اختتامیه «سرو ایرانی» گفت: در این برنامه میزبان هنرمندانی بودیم که آثار خود را برای ادای احترام به سردار دل‌ها خلق کردند و ما با این بضاعت و محدودیتی که داشتیم، تلاش کردیم تا بازخورد این احترام را به مخاطبان و جامعه هنری نشان دهیم.

او خاطرنشان کرد: «سرو ایرانی» برنامه‌ای است که اولین دوره خود را برگزار کرد و با مساعدت‌های معاونت امور هنری، این رویداد به‌صورت سالانه برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگسرای نیاوران در پایان برای برگزاری این برنامه از محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم سیاهکارزاده رییس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح و مجموعه‌های اقتصادی کوثر و زمزم و همچنین شهرداری منطقه یک سپاسگزاری کرد.

«سرو ایرانی» نمایشگاهی از آثار هنرمندان هنرهای تجسمی بود که در فرهنگسرای نیاوران به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه برگزار شد. در این نمایشگاه آثاری از عباس برزگرگنجی، ناصر تقی زاده، عبدالمجید فراهانی، غلامرضا قلی پور، یداله ورزدار، نوید سیمبر، بهمن زارعیان، ملاحت احدی مکی، حبیب حیدری، حیدر نیک‌آیین، مینا محقق زاهد، الهام ابراهیمی، اردوان منظم، ویدا حسن‌زاده، عباس تارخ، مصطفی شعرباف، محمد اسدی، کریم زارع، علی بحرینی، طهمورث آشناگر، محمدعلی نادری، علی غیبی، احمدرضا دالوند، احمد خلیلی فر، حسن روح الامینی و حبیب‌الله صادقی به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500