«سایر بازماندگان» به ایرانشهر می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲

«سایر بازماندگان» به ایرانشهر می‌رود

نمایش «سایر بازماندگان» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، نمایش «سایر بازماندگان» نوشته ساناز اسدی با کارگردانی مهرداد مصطفوی از ۲۰ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «زندگی خانواده‌ی صمد فاتح بعد از مرگ ناگهانی همسرش در یک تصادف از هم پاشیده می شود. صمد با دو پسر کم سن و سالش تنها مانده و با تمام تلاشش چیزی به جز خشم و استیصال و ناتوانی در رابطه‌ بین او و پسرهایش وجود ندارد. پسرها در همان عالم بچگی و تحت تاثیر خشونت ذاتی پدرشان دنبال مقصر مرگ مادرشان می‌گردند و زیر سایه‌ سنگین صمد راهی به جز شک و تردید به دایره‌ محدودی از آدم‌ها که می شناسند، ندارند. امیر پسر بزرگ صمد که به چیزی به جز انتقام فکر نمی‌کند در شب تولدش با ماشین صمد به دختر کسی که فکر می کند باعث مرگ مادرش شده می زند و …»

ابراهیم عزیزی، امیر جنانی، آدین بهاری، پرهام یداللهی، داوود پژمان‌فر بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از مجری طرح: رها جهانشاهی، سرمایه گذار: علی حسن زاده، آهنگساز: آنکیدودارش، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح صحنه: مجتبی رجبی معمار، طراح لباس: نسرین خرمی، طراح گرافیک: فریده براتی، مشاور کارگردان: مریم سالمی، دستیار کارگردان: کامیار دریاکناری، عکاس: گلدیس نمازی، منشی صحنه: سحر خرمنژاد، روابط عمومی: نوید آغاز، دستیاران صحنه: ساناز سلیمانی و امیرحسین احمدی پازوکی، دستیار لباس: نگین جاویدی و مسئول صدا: علیرضا اعتماد.

علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است