واکنش کارگردان «۷۲ ساعت» به پخش نشدن از تلویزیون/ چرا پنج دقیقه بعد دستور لغو دادید؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
صبا منتشر کرد؛

واکنش کارگردان «۷۲ ساعت» به پخش نشدن از تلویزیون/ چرا پنج دقیقه بعد دستور لغو دادید؟

کارگردان مستند جنجالی که درباره سردار شهید سلیمانی ساخته و منتشر شده است، از پخش نشدن آن از تلویزیون انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، مستند «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر این روزها در راس اخبار سینمایی قرار دارد، قرار بود شنبه ۱۱ دی ماه از شبکه سه سیما پخش شود، اما به دلیل آنچه اشکال فنی خوانده شد، این اتفاق نیفتاد. البته محصول تازه خانه مستند انقلاب اسلامی و سازمان هنری-رسانه‌ای اوج پس از کش‌وقوس‌های چند روزه، ۱۳ دی ماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا در دسترس قرار گرفت.

اما پخش نشدن این مستند درباره سردار شهید قاسم سلیمانی باعث شد که مصطفی شوقی در یادداشتی به این موضوع اعتراض کند.

متن وی بدین شرح است: مستند «۷۲ ساعت» هنوز نتوانسته است از تلویزیون پخش شود آن هم در شرایطی که ما روزهاست این مستند را برای پخش به صدا و سیما داده ایم و جالب اینکه برخی از مدیران شبکه های تلویزیونی، حتی معاونت سیما و مدیران ارشد از ساخت این مستند تشکر کرده اند و روزهاست که تیزر مستند برای تبلیغ پخش آن از پلتفرم ها، از برخی از شبکه های تلویزیونی پخش می شود، اما مستند برای آنتن تلویزیون همچنان در تعلیق است.

آنطور که پیگیری کرده ام دلیل اصلی اش را می توان در قدرت طلبی کاذب مدیران سیما جستجو کرد. سوال جدی اینجاست که چرا آقای شاه آبادی معاون سیما در حالیکه دستور پخش به یکی از شبکه ها می دهد پنج دقیقه بعد دستور خود را لغو می کند؟ چه گذشته است؟

سوال جدی از معاون محترم سیما اینجاست چرا با مستندی درباره شهید سلیمانی اینگونه برخورد می کند؟ اگر به خاطر قدرت نمایی و هوای نفس باشد که وای بر ما!!»

این مستند ساخته مصطفی شوقی که به ۷۲ ساعت آخر پیش از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران می‌پردازد.

انتهای پیام/

عکس هایی از مستند که برای اولین بار نمایش داده می شود

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است