جشنواره تئاتر فجر و سازمان‌ بهزیستی تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره، حسین مسافر آستانه دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همراه رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه با امیرحسین عرب‌زاده سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی دیدار کرد.

این جلسه با هدف جلب مشارکت در بحث تولیدات مرتبط با سازمان بهزیستی و هم‌افزایی ظرفیت‌های جشنواره تئاتر فجر و سازمان بهزیستی برگزار شد.

تعدادی از نمایش‌هایی که از سوی سازمان بهزیستی برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر معرفی شده‌اند،‌ مرتبط با موضوع معلولان است.

در این نشست مسافرآستانه شرایط جشنواره چهلم و لزوم مشارکت نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله سازمان بهزیستی برای برگزاری شایسته چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر را تشریح و نسبت به همکاری سازمان‌های مردم نهاد با جشنواره تئاتر فجر ابراز تمایل کرد.

عرب‌زاده هم در این دیدار با تشریح امکانات سازمان بهزیستی نسبت به همکاری با جشنواره تئاتر فجر برای توانمندی ظرفیت‌های دو مجموعه ابراز آمادگی کرد.

به گفته او، قرار است جزییات مفاد همکاری جشنواره تئاتر فجر با سازمان‌ بهزیستی در جلسات کارشناسی بررسی شود.

رضا بصیرت، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی نیز در این دیدار عنوان کرد: هدف ما در انجمن هنرهای نمایشی و دبیرخانه تئاتر فجر این است که جشنواره چهلم به شایستگی برگزار شود، از این رو قصد داریم با تمام سازمان‌هایی که توان این را دارند که به ظرفیت‌ها و امکانات جشنواره  بیافزایند دیدار و گفتگو کنیم.

او خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی با توجه به ویژگی و امکاناتی که دارد هر سال جشنواره تئاتر معلولین را برگزار می‌کند و امیدواریم از امکانات این سازمان و جشنواره تئاتر فجر برای توانمندسازی خانواده بزرگ تئاتر استفاده کنیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که این همکاری در طول سال تداوم داشته باشد.

در این نشست که در سازمان بهزیستی برگزار شد وحید لک، فرهاد قائمیان و امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/