اعلام اسامی آثار منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حداکثر تا ۲۵ دی ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۳
وحید لک در گفتگو با صبا:

اعلام اسامی آثار منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حداکثر تا ۲۵ دی ماه

وحید لک مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهلمین جشنواره تئاتر فجر از اعلام اسامی آثار جشنواره و روند برگزاری این رویداد خبر داد.

وحید لک مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره اعلام آثار منتخب جشنواره عنوان کرد: امور مربوط به اعلام آثار چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به شکل روتین در حال انجام است و اسامی آثار به زودی اعلام خواهد شد.

او افزود: با توجه به تاثیر زیاد ویروس کرونا بر روند زندگی و کار افراد و با در نظر داشتن تعطیلی های مکرری که گروه های هنری در ۶ ماهه اول سال به ویژه در اوایل فصل های تابستان و پاییز با آن مواجه بودند حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر زمان بیشتری خارج از زمان اعلام شده در فراخوان برای ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه در نظر گرفت.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار کرد: برای تمدید زمان در نظر گرفته شده تاریخ خاصی اعلام نشده بود و هنرمندانی که اقدام به ثبت نام کرده بودند و قرار بر بارگذاری اثر در سایت و یا ارسال آن به دبیرخانه جشنواره را داشتند فرصت بیشتری برای ارایه اثر پیدا کردند تا آثارشان حتی اگر یک هفته تا ده روز دیرتر از زمان در نظر گرفته شده هم به دبیرخانه رسید مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس انجمن تئاتر خیابانی اظهار کرد: اکثر متقاضیان آثارشان را در فرصت مقرر به دبیرخانه ارسال کرده بودند و بخش کمی هم از این فرصت پیش آمده برای ارسال بهره بردند.

این مدیر هنری ادامه داد: با توجه به اینکه جشنواره چهلم تئاتر فجر از چهاردهم بهمن ماه آغاز خواهد شد دبیرخانه این رویداد حداکثر تا ۲۵ دی ماه اسامی بخش های مختلف را اعلام خواهد کرد.

مدیر سابق تئاتر استان ها عنوان کرد: درباره محدودیت و اجرای شیوه نامه به منظور پیشگیری از ویروس های کرونا و اومیکرون تابع قوانین وضع شده ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت هستیم و هر اعلام رسمی از سمت وزارت بهداشت بدون تاخیر و بی کم و کاست اجرا خواهد شد.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: هیچ دستورالعملی خارج از اعلام وزارت بهداشت از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام نخواهد شد و همانطور که اکنون نیز سالن ها با وجود تکمیل ظرفیت ملزم به رعایت موازین بهداشتی هستند این اتفاق در طول روند جشنواره نیز به منظور حفظ جان هنرمندان و تماشاگران ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی مرکز هنرهای نمایشی مطرح کرد: افتتاحیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری در مراسمی نمادین در شهر یزد اتفاق می افتد و ادامه جشنواره و اجراها در تهران انجام می شود.

وحید لک در پایان گفت: تلویزیون تئاتر ایران پلتفرم زیرمجموعه انجمن هنرهای نمایشی ایران به صورت آنلاین پوشش تصویری جشنواره را برعهده دارد و برای دیگر پلتفرم ها در حال گفتگو و رایزنی هستیم‌.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ بهمن ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است