داوطلبان «یک دو صدا» به ۲ هزار نفر رسید/ پخش فصل دهم مسابقه از اوایل اسفند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
ساجد قدوسیان در گفتگو با صبا:

داوطلبان «یک دو صدا» به ۲ هزار نفر رسید/ پخش فصل دهم مسابقه از اوایل اسفند

فصل دهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» اوایل اسفند از رادیو ایران پخش می‌شود.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده مسابقه رادیویی «یک دو صدا» رادیو ایران با اجرای نسیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار صبا با اشاره به اینکه ثبت‌نام این مسابقه که از تاریخ ۱ تا ۱۵ دی ماه انجام شده بود با استقبال رو به رو شده است، اظهار کرد: از آنجا که مساله آموزش را در رادیو، اولویت خود می‌دانیم، در برنامه «یک دو صدا» از فصل اول تا فصل دهم که در حال پیش تولید آن هستیم، محتواهای برنامه را با محوریت آموزش، استعدادیابی و سرگرمی، تهیه و تولید کرده ایم.

به گفته وی، فصل دهم برنامه رادیویی «یک دو صدا» به استعدادیابی در حوزه گویندگی و اجرای رادیویی می‌پردازد.

وی افزود: استعدادیابی در حوزه گویندگی و اجرای رادیویی در برنامه «یک دو صدا»، تنها با تکیه بر صدای خوب داوطلبان نخواهد بود بلکه سواد عمومی به نسبت این حوزه از جانب شرکت کنندگان، برای ما اهمیت دارد.

او با اعلام اینکه برای شرکت در برنامه با استقبال مخاطبان رادیو ایران همراه بوده اند، بیان کرد: زمان ثبت نام که از اول دی شروع شده و تا پایان روز ۱۵ دی ماه ادامه دارد، تاکنون با استقبال مخاطبان رادیو ایران همراه بوده است و نزدیک به ۲ هزار داوطلب برای شرکت در فصل دهم این برنامه ثبت نام کرده اند.

این تهیه کننده در پایان، با اشاره به این که فصل دهم برنامه «یک دو صدا» از اوایل اسفند، شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۰ از رادیو ایران پخش می‌شود، گفت: ملاک گزینش افراد در این برنامه استعداد آنها است. برنامه محدودیتی در انتخاب داوطلبان ندارد و از حضور هر فردی که مستحق شرکت در برنامه باشد، در جریان مسابقه استفاده خواهیم کرد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است