خانه سینما تعطیل شود اتفاقی نمی‌افتد/ هروقت برای خیریه پول می‌خواهند یاد من می‌افتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
بهنوش بختیاری عنوان کرد:

خانه سینما تعطیل شود اتفاقی نمی‌افتد/ هروقت برای خیریه پول می‌خواهند یاد من می‌افتند

بهنوش بختیاری گفت که خانه سینما هیچ حمایتی از آنها نمی‌کند و بازیگران امنیت اقتصادی ندارند و مجبورند همزمان در چند پروژه کار کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سریال، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال شبکه‎ نمایش خانگی «قصه‌ هزار افسون» نوشته‌ محبوبه‌ عرب‌قنبری با کارگردانی سعید عباسی و تهیه‌کنندگی مهدی مولوی است. او درباره این سریال گفت: سریال «قصه‌ هزار افسون» به بچه‌ها راه و روش زندگی و صداقت داشتن و قضاوت نکردن را یاد می‌دهد و فرهنگ اصیل زندگی را می‌آموزاند.

این بازیگر با اشاره به اینکه به لحاظ فرهنگی سقوط کرده‌ایم و هنر اصولا در کشور ما جایگاه پیشین را ندارد، عنوان کرد: اصولا اغلب ایرانی‌ها، هنر را تجملی می‌بینند و دلیل افت بازیگری در سینما و تلویزیون، ناامنی اقتصادی است. بازیگران فکر می‌کنند غیر از هنر باید شغل دیگری هم داشته باشند و این از کیفیت کارشان کم می‌کند. متأسفانه تمرکزی روی شغل‌شان وجود ندارد و برخی از بازیگران به خاطر معاش و گذران زندگی، هم‌زمان قبول می‌کنند که در چند فیلم و سریال بازی کنند.

بازیگر سریال‌ «شب‌های برره» تصریح کرد: متأسفانه بازیگران از طرف هیچ صنفی به خصوص خانه‌ سینما، که من از آن‌ها بسیار گلایه دارم، حمایت نمی‌شوند. خانه‌ سینما هیچ کاری برای امثال من نکرده است و ما برای هیچ‌یک از مشکلات‌مان نمی‌توانیم به خانه‌ سینما پناه ببریم.

بازیگر فیلم «آقای سانسور» با تأکید بر این که همیشه حق با کسانی بوده که حقوق هنرمند را تضییع کرده‌اند، یادآور شد: خانه‌ سینما به هیچ عنوان از ما حمایت و پاسداری نمی‌کند. راستش من نمی‌دانم خانه‌ سینما برای چه وجود دارد؟ فقط به فکر روابط محدود خود و حمایت از حلقه‌ یاران نزدیک خود هستند. چند نفر کارگردان و بازیگر نورچشمی دارند و بس؛ باقی هیچ. در عوض وقتی برای خیریه‌ای پول می‌خواهند از من به عنوان نفر اول دعوت می‌کنند. بنابراین از خانه‌ سینما به شدت گلایه دارم و به نظرم اگر تعطیل شود، هیچ اتفاقی در بدنه‌ سینما و برای بازیگرانی مثل من که سال‌ها زحمت کشیدیم و توقعی نداشتیم، نمی‌افتد. به طور کلی سینمای ما بزرگ‌تر ندارد.

وی در پایان درباره‌ شرایط دشواری کار در زمان کرونا خاطرنشان کرد: از ترس اینکه بگویند این‌ها خون‌شان رنگین‌تر است یا امثالهم، ما واکسیناسیون خارج از نوبت نداشتیم و مثل همه در زمان اعلامی از وزارت بهداشت واکسن زدیم در حالی که شرایط برای ما از بقیه‌ مردم بدتر بود و نمی‌توانستیم مانند بقیه، فاصله‌ اجتماعی یا ماسک زدن را رعایت کنیم. اغلب ما هم بدون استثنا دو سه بار کرونا گرفتیم و از دست دادن هنرمندان بزرگ برای‌مان باورنکردنی بود و متأسفانه در این دوران بسیاری از هنرمندان هم کار نکردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است