امیر عظیمی قطعه جدید خود را منتشر کرد/ تاثیر پرده سینما بر آثار موسیقی پاپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۰
صبا گزارش می دهد؛

امیر عظیمی قطعه جدید خود را منتشر کرد/ تاثیر پرده سینما بر آثار موسیقی پاپ

امیر عظیمی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، جدیدترین اثر خود را با نام «صحنه زنی» منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، امیر عظیمی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، جدیدترین اثر خود را با نام آشنایی برای اهالی سینما، منتشر کرد.

عظیمی، شب گذشته ۱۳ دی ماه قطعه «صحنه زنی» را به همراه موزیک ویدیوی آن منتشر کرد.

قطعه «صحنه زنی» با صدا و آهنگسازی امیر عظیمی و یار همیشگی او در ترانه امید صباغ نو، تحت تاثیر اکران دومین ساخته بلند علیرضا صمدی با درون مایه اجتماعی، تولید شده است.

فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا، در حال حاضر روی پرده‌های سینما اکران می‌شود.

عظیمی درباره تماشای این فیلم سینمایی، در صفحه شخصی خود، خطاب به مخاطبانش نوشت: فرصت را از دست ندهید و به تماشای «صحنه زنی» بنشینید و لذتش را ببرید.

امید صباغ نو در کورس ترانه‌ «صحنه زنی» نوشته است:
دنیا دیگه دنیای خوبی نیست
زخم‌هاش همیشه با تو می‌مونه
وقتی رو صحنه بغض آدم‌ها
پشت نقاب خنده پنهونه

این خواننده نشان داده که در انتخاب ترانه‌ کارهایش حساسیت بسیاری دارد. دلیل همکاری طولانی او با امید صباغ نو به عنوان یک ترانه سرا نزدیکی ذهنیت و سلیقه هنری این دو هنرمند است.

ترکیب موفق امیر عظیمی و امید صباغ نو در حال تبدیل شدن به یکی از ترکیب‌های ماندگار موسیقی پاپ است؛ مانند ترکیب‌های موفق دیگری چون همکاری حسین صفا و محسن چاوشی، افشین یداللهی و احسان خواجه امیری، مهدی یراحی و روزبه بمانی که در خاطره طرفداران موسیقی پاپ ماندگار مانده اند.

امیر عظیمی که به تازگی اولین آلبوم خود را با نام «سیب هوس» با ۲۲ قطعه، بعد از ۱۳ سال فعالیت هنری، منتشر کرده است، به قدری از پختگی موسیقایی برخوردار است که آثار او همیشه کیفیت قابل قبول را دارند و بعضی از آثارش مانند «خبرداری» و «دلبستگی» از با کیفیت‌ترین کارهای او هستند.

عظیمی در عمده کارهایش مسئولیت آهنگسازی قطعات را خودش به عهده گرفته است. در واقع او، در مرحله اول آهنگساز موفقی است و بعد از آن یک خواننده قابل احترام برای اهالی موسیقی است.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000