«۷۲ ساعت» بالاخره به انتشار رسید/ روایت ۳ روز پیش از شهادت سردار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۴
صبا گزارش می‌دهد؛

«۷۲ ساعت» بالاخره به انتشار رسید/ روایت ۳ روز پیش از شهادت سردار

مستند «72 ساعت» پس از 3 روز پرحاشیه در دسترس کاربران پلتفرم‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، مستند «۷۲ ساعت» محصول تازه خانه مستند انقلاب اسلامی و سازمان هنری-رسانه‌ای اوج پس از کش‌وقوس‌های چند روزه، امشب ۱۳ دی ماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا در دسترس قرار گرفت.

این مستند ساخته مصطفی شوقی که به ۷۲ ساعت آخر پیش از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران می‌پردازد، جمعه ۱۰ دی ماه و شنبه ۱۱ دی ماه در چند نمایش محدود سینمایی در تهران، مشهد، ارومیه، یزد و اصفهان اکران شد.

«۷۲ ساعت» قرار بود شنبه ۱۱ دی ماه از شبکه سه سیما پخش شود، اما به دلیل آنچه اشکال فنی خوانده شد، این اتفاق نیفتاد. نمایش این فیلم حتی از شبکه المیادین نیز لغو شد تا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جلوگیری از نمایش آن بالا بگیرد. تازه‌ترین ساخته مصطفی شوقی که گفته می‌شد به علت برخی اختلافات از نمایش بازمانده است، شامگاه یکشنبه ۱۲ دی ماه برای دقایقی در خروجی پلتفرم فیلیمو قرار گرفت، اما به سرعت از دسترس کاربران حذف شد.

در حالی که عوامل فیلم، مسئولان سازمان هنری-رسانه‌ای اوج، بنیاد مکتب حاج‌قاسم، شبکه سه سیما و فیلیمو در این باره اظهارنظر صریحی انجام ندادند، فیلم مستند «۷۲ ساعت» امشب ۱۳ دی ماه روی خروجی پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا قرار گرفت.

گفته می‌شود مشکل این فیلم برای نمایش حل شده و از خروجی پلتفرم‌ها حذف نخواهد شد، اگرچه هنوز زمان جدیدی برای پخش آن از شبکه‌های سیما اعلام نشده است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است