رادیو سلامت با ۲ ویژه برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود/ تجلیل از برنامه‌های رادیویی حوزه سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
مدیر رادیو سلامت در گفتگو با صبا:

رادیو سلامت با ۲ ویژه برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود/ تجلیل از برنامه‌های رادیویی حوزه سلامت

صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت، ویژه برنامه‌های دهه فجر و عید نوروز این شبکه رادیویی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، رادیو سلامت به مناسبت دهه فجر از برنامه‌هایی با محوریت دستاوردهای نظام سلامت و کرونا تجلیل خواهد کرد.

به همین مناسبت، صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت، در گفتگو با خبرنگار صبا، درباره ویژه برنامه‌های رادیو سلامت در ایام دهه فجر و روند تجلیل از برنامه‌های سلامت محور رادیویی گفت: رادیو سلامت، با توجه به تلاشی که برنامه‌های صدا پایه برای اطلاع رسانی و همین طور افزایش سطح دانش مخاطبان دارند، قصد دارد که از برنامه‌های سلامت محور شبکه‌های رادیویی که در دو موضوع کرونا و دستاوردهای نظام سلامت، برنامه‌هایی تولید کرده‌اند، قدردانی کند.

وی ادامه داد: این اتفاق که در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد، منجر به برجسته‌سازی توانمندی‌های کشور در حوزه سلامت می‌شود. مواردی چون تولید دارو، واکسن و ساخت تجهیزاتی که در حوزه درمان بیماران کرونا توسط دانشمندان ایرانی تولید شده است، مورد توجه این ویژه برنامه است. سعی داریم با حضور تمام برنامه‌های سلامت محور شبکه‌های رادیویی سراسر کشور، به دلیل این اطلاع رسانی قدردانی و تجلیل مناسبی را از آنها داشته باشیم.

مدیر رادیو سلامت در ادامه به برنامه‌های مستقل این شبکه رادیویی در دهه فجر پرداخت و گفت: شبکه رادیویی سلامت، دو برنامه تخصصی حوزه سلامت در ایام دهه فجر در نظر دارد. یک برنامه صبحگاهی با نام «روایت تلاش» که هر روز، ساعت ۹ صبح از شبکه رادیویی سلامت پخش خواهد شد و دیگری برنامه عصرگاهی رادیو سلامت که یک مجله ترکیبی است که از ساعت ۱۷ تا ۱۹، از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن، روی موج FM ردیف ۱۰۲ پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در کنار روزشمار پیروزی انقلاب، به پیشرفت‌های حوزه سلامت به نسبت منطقه، جهان و ایران قبل از انقلاب خواهد پرداخت؛ برنامه‌هایی که در عین ارائه اطلاعات حوزه سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات مخاطبان، جنگ شادی که بحث سرگرمی برای مخاطبان در پی دارد را نیز به همراه خواهد داشت.

اعتمادسعید با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو سلامت اظهار کرد: برنامه‌های مناسبتی نوروز ۱۴۰۱ رادیو سلامت از اوایل اسفند ماه آغاز می‌شود. برنامه‌هایی چون برنامه مراقبتی و هشداری درباره خانه تکانی تدارک دیده‌ایم تا با رعایت نکات بهداشتی، سلامت خانواده‌ها را در این ایام با برگزاری این رسم پسندیده ایرانی تضمین کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ مناسبتی دیگر رادیو سلامت در اسفند ماه، با محوریت چهارشنبه سوری پخش خواهد شد. برنامه‌‌ گزارش مستندی چهارشنبه سوری با حضور کارشناس، به‌منظور آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به خطرهای احتمالی و ترویج جشن‌های ایرانی-اسلامی در ایام عید، برنامه‌ای است که تدارک دیده‌ایم تا دوران کم خطری را در اواخر اسفند ماه داشته باشیم.

این فعال رسانه‌ای در ادامه اظهار داشت: به دلیل کاهش آمار فوت شدگان کرونایی و صعودی بودن تزریق واکسن در کشور، احتمال افزایش سفرهای نوروزی وجود دارد؛ بر همین اساس سه برنامه‌ مجله‌ای در زمان‌های صبح، عصر و بعد از نیمه شب، برای مخاطبان رادیو سلامت در نظر داریم. امیدواریم با ریتم شاد و محتوای مناسبی که در نظر گرفته‌ایم بتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم و به استقبال فصل بهار برویم.

مدیر رادیو سلامت در پایان با آرزوی کاهش تعداد فوت شدگان کرونایی و سوانح رانندگی گفت: آخرین برنامه مناسبتی رادیو سلامت در ایام نوروز در ساعات شب روی آنتن خواهد رفت. برنامه‌ای برای کاهش سوانح رانندگی که امیدواریم در فصل بهار سال ۱۴۰۱، روند نزولی تصادفات جاده‌ای و آمار فوت شدگان این سوانح را در انتهای ویژه برنامه‌های نوروزی به مخاطبان رادیو سلامت اطلاع دهیم.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است