سینماگران و حقوق‌دانان از لزوم قانون‌گرایی در سینمای ایران می‌گویند | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵

سینماگران و حقوق‌دانان از لزوم قانون‌گرایی در سینمای ایران می‌گویند

‎دومین نشست «سینما؛ گفتمان فرهنگی» با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی‌های قوانین موجود و ارائه راه‌حل‌های مناسب» 13 دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از داره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، ‎دومین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موزه سینما، ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود.

دومین نشست از این برنامه با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی‌های قوانین موجود و ارائه راه‌حل‌های مناسب» با حضور سینماگران و کارشناسانی چون محمدرضا مصباح تهیه‌کننده سینما، مهدی کریمی تهیه‌کننده سینما، مهدی کوهیان حقوقدان و تهیه‌کننده سینما، وحید آگاه حقوقدان و عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مصطفی محمودی کارشناس و منتقد و امین نوروزی منتقد برگزار خواهد شد.

‎این سلسله نشست‌ها به منظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینِما، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو در راستای ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.

‎این برنامه در طول دی ماه به صورت هفتگی پیش‌بینی شده و در بهمن ماه به دلیل برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است