«بِیرو» پر از کاراکترهای پیش‌برنده داستان اصلی است/ مشغول بازی در «خوشنام» هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
سیاوش چراغی‌پور در گفتگو با صبا:

«بِیرو» پر از کاراکترهای پیش‌برنده داستان اصلی است/ مشغول بازی در «خوشنام» هستم

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم سینمایی «بیرو» و سریال «خوشنام» توضیح داد.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی‌عباس‌میرزایی در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر وجود دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره نقش خود در فیلم بیان کرد: این فیلم به زندگی علیرضا بیرانوند از دوران نوجوانی و سفرش از شهر خود به تهران و ناملایماتی که در زندگی تا رسیدن به آنچه که امروز می بینیم، می‌پردازد و نقشی که من در این اثر بازی می کنم مرتبط با زمانی است که قرار است او به عضویت تیم ملی فوتبال درآید.

او افزود: من نقش یکی از مدیران سازمان ورزشی را در زمانی که علیرضا بیرانوند تقاضای حضور و بازی در تیم ملی را دارد، بازی می کنم.

بازیگر فیلم «جهان با من برقص» اظهار کرد: به غیر از نوجوانی که کاراکتر اصلی فیلم است و نقش بیرانوند را بازی می کند بقیه نقش ها در اصل کاراکترهای فرعی و کمک کننده در مقاطع مختلف زندگی این دروازه‌بان هستند.

بازیگر فیلم «لب خط» مطرح کرد: هرکدام از نقش های کمک کننده در اصل پیش‌برنده قصه در راستای زندگی کاراکتر اصلی فیلم هستند و نقش من هم کوتاه و در همین راستاست و در ۳ الی ۴ جلسه فیلمبرداری بخش هایی که در آن بازی داشتم به اتمام رسید.

بازیگر فیلم سینمایی «بیرو» درباره بازی در فیلم کوتاه «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی که امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت، توضیح داد: رضا نجاتی از کارگردانان جوان و مستعدی است که چندین فیلم کوتاه ساخته است و فیلمنامه ای که به من پیشنهاد داد بسیار ویژه درباره معضلاتی که در مدارس با آن مواجه هستیم به نگارش درآمده بود.

بازیگر فیلم «گیجگاه» ادامه داد: اتفاقاتی که در این فیلم می افتد جزو مواردی است که به نوعی روی سر جامعه فرهنگی و فرهیخته ما آوار می شود و خیلی از فرهنگیان ما را گرفتار می کند.

بازیگر فیلم «گورکن» درباره داستان این فیلم کوتاه توضیح داد: ماجرا در یک مدرسه می گذرد که من مدیر آن هستم و هوتن شکیبا نقش معلم آن مدرسه را بازی می کند که بر اثر اتفاق و چالش ایجاد شده در کلاس ریاضی سواستفاده و باج گیری هایی از طریق خانواده یکی از دانش آموزان از معلم صورت می گیرد.

حس خوب بازی کنار هوتن شکیبا

بازیگر سریال «روزگار جوانی ۳» گفت: بازی در کنار هوتن شکیبا با توجه به شناختی که براساس تجربه های قبلی از همدیگر داریم باعث شد تا کار به خوبی پیش برود و در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در چندین بخش نامزد دریافت جایزه شد و مورد توجه مخاطبان و هنرمندان قرار گرفت.

بازیگر فیلم کوتاه «ارفاق» عنوان کرد: طرح این فیلم سال ۱۳۹۹ به من داده شد و قرار بود همان سال ساخته شود که متاسفانه اتفاقاتی پیش آمد که ساخت فیلم امکانپذیر نشد و در نهایت فیلمبرداری کار به ۱۴۰۰ رسید.

بازیگر سریال «فوق لیسانسه ها» ادامه داد: بعد از چندین بار بازنویسی و نگارش فیلمنامه نهایی و قطعی شدن حضور من و هوتن شکیبا در کار، تمرین ها را شروع کردیم و پس از دورخوانی و تمرین به تست گریم و لباس رسیدیم و فیلمبرداری کار آغاز شد.

بازیگر فیلم «ماهی و گربه» بیان کرد: تمامی عوامل فیلم کوتاه «ارفاق» حرفه ای بودند و این باعث شد تا تولید اثر با حضور افرادی چون آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری که برای این اثر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شد یا هادی معنوی‌پور مدیر صدابرداری و تک تک عوامل با سرعت و البته کیفیت به صورت مطلوب انجام شود و خوشبختانه در جشنواره هم دیده شود.

در حال بازی در سریال «خوشنام» هستم

بازیگر فیلم «لانتوری» اعلام کرد: هم اکنون در حال بازی در سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده هستم که قرار است از شبکه یک سیما و احتمالا در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ آماده پخش شود.

چراغی پور در پایان با توجه به موضوع سریال «خوشنام» گفت: این اثر یک کار طنز است که خیلی از مسایل انسانی و اجتماعی را در قالب طنز بیان می کند و امیدوارم مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.

عکس مربوط به سریال «خوشنام» و از پیام شادپور است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است